«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Σάββατο, 23 Ιουνίου 2012

Οι απόγονοι του Δευκαλίωνα

Σίγουρα όλοι μας έχουμε ακούσει για τον περίφημο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ


Ο Άνθρωπος διαφέρει από τα υπόλοιπα ζώα στο γεγονός ότι αποτελεί τον μοναδικό έμβιο οργανισμό του πλανήτη μας που διαθέτει ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Σύμφωνα με τις αρχές τις Ελληνικής Φιλοσοφίας, η Ανθρώπινη Ψυχή ακολουθεί έναν κύκλο επανενσαρκώσεων επάνω στον Πλανήτη Γη με σκοπό την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Δηλαδή η ίδια Ψυχή επανέρχεται συνεχώς μέσα από διαφορετικά σώματα έχοντας σαν σκοπό να αποκτά συνεχώς περισσότερες εμπειρίες, αλλά και μέσω της συμπεριφοράς που εκδηλώνει σε κάθε ζωή της μέσω των διαπροσωπικών της σχέσεων, να αποδείξει ότι βρίσκεται σε μία σωστή εξελικτική πορεία.
Όπως όμως γνωρίζουμε από την προσωπική μας πείρα, η καθημερινή μας ζωή είναι γεμάτη από παγίδες και κινδύνους, έτσι ώστε να είναι πολύ εύκολο να παρασυρθούμε και να ξεφύγουμε, να παρεκκλίνουμε από τον ίσιο δρόμο της Αρετής.
Το αν θα ακολουθήσουμε τον ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ή ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ είναι καθαρά θέμα της ΠΑΙΔΙΑΣ που θα λάβουμε και της γενικότερης εκπαίδευσης που θα τύχουμε.
Υπάρχουν εποχές που τα εκπαιδευτικά συστήματα φροντίζουν να διδάξουν στους μαθητές τους την Αρετή και αντιστοίχως υπάρχουν εποχές που η Αρετή και σαν λέξη ακόμα είναι για τον περισσότερο κόσμο ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΗ.
Υπάρχουν λοιπόν εποχές ΑΚΜΗΣ όπως για παράδειγμα ο Χρυσός Αιώνας του Περικλέους όπου η ανάπτυξη της Φιλοσοφίας οδήγησε τους Αθηναίους να βιώσουν το πολυπόθητο ΕΥ ΖΗΝ και αντίστοιχα υπάρχουν και πολλές περίοδοι ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ, όπως για παράδειγμα η σημερινή εποχή!
Όταν η κατάσταση της απόλυτης παρακμής γενικευτεί και πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, τότε επεμβαίνει ο ίδιος ο ΔΙΑΣ.
Σύμφωνα με την Μυθολογία μας, το γεγονός αυτό έχει συμβεί πολλές φορές μέσα στην ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.


Όταν ο Δίας διαπιστώνει ότι το ανθρώπινο γένος έχει ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΕΙ ολοκληρωτικά από τον προορισμό του, τότε αποφασίζει να δώσει ένα ΤΕΛΟΣ στην ζωή επάνω στον Πλανήτη για να επαναπροσδιορίσει τις ΝΕΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, τα ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ που πρέπει να δημιουργήσει, για να βοηθήσει την Ανθρωπότητα να καλύψει τις ΑΝΑΓΚΕΣ της και να συνεχίσει την εξελικτική της πορεία κάτω από ΝΕΕΣ ΒΑΣΕΙΣ.
Ο τρόπος που επιλέγει ο Δίας να «βάλει τα πράγματα στη θέση τους» είναι μέσω ενός ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥ που θα επιφέρει σαν τελικό αποτέλεσμα την ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ολόκληρου του Ανθρώπινου Γένους.
Την μέθοδο αυτή χρησιμοποίησε και με τους Τιτάνες, οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως ιδιαιτέρως ασεβείς και πανούργοι, αλλά στην συνέχεια και με την υπόλοιπη Ανθρωπότητα.
Στην Ελληνική Μυθολογία γνωρίζουμε ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥΣ.
- Του Ωγύγου
- Του Δαρδάνου
- Του Δευκαλίωνα που είναι και ο τελευταίος.
Αυτό σημαίνει ότι σύμφωνα πάντοτε με την Μυθολογία μας θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι η σημερινή
Ανθρωπότητα προέρχεται από τον Δευκαλίωνα.
Για να γνωρίζουμε λοιπόν το γένος μας, ας εξετάσουμε την ταυτότητα του Δευκαλίωνα.
Ο ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ είναι γιος του ΠΡΟΜΗΘΕΑ και την ΠΑΝΔΩΡΑΣ.
Την πρόθεση του Διός να καταστρέψει τον τότε κόσμο, μέσω ενός κατακλυσμού, την ανακοίνωσε στον Δευκαλίωνα ο πατέρας του ο Προμηθέας, ο οποίος ήταν και αυτός που του υπέδειξε να κατασκευάσει ένα ΠΛΟΙΟ, για να προφυλαχθεί μέσα σε αυτό καθ’ όλη την διάρκεια του κατακλυσμού, μαζί με την γυναίκα του την Πύρρα.
Πράγματι ολόκληρη η Ελλάδα καλύφθηκε από τα νερά με αποτέλεσμα να ΠΝΙΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ, εκτός από τον Δευκαλίωνα, την Πύρρα, και λίγων ακόμη ανθρώπων και ζώων που πρόλαβαν να ανεβούν στις κορυφές των ψηλών βουνών.
Για ΕΝΝΕΑ ΗΜΕΡΕΣ το πλοίο το Δευκαλίωνα επέπλεε επάνω στην θάλασσα που δημιουργήθηκε από τον κατακλυσμό, ώσπου τελικά κατά την επικρατέστερη άποψη το πλοίο του προσάραξε στον ΠΑΡΝΑΣΟ.


ΠΗΓΗ: http://www.astrology.gr/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου