«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ¨ΤΑΦΟΣ¨ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΑΦΟΣ...

             Σύμφωνα με τον ερευνητή Βασίλειο Βασιλάκο εκ της Τραπεζοντής Σπάρτης στο βιβλίο του «Οι μύστες του Ταϋγέτου» αναφέρει: «Ελληνικό κράτος καλείται το τμήμα της γης που αποτελείται από υψηλές & αιχμηρές κορυφές επί το πλείστον πετρώδεις για την δημιουργία σκιών και κατ΄επέκταση θρησκειών». Σύμφωνα με την πολυετή έρευνα και τα ευρήματα του (πλήθος κτερισμάτων και αποδεικτικών αρχαιολογικών στοιχείων που επιβεβαιώνουν την θεωρία του), το 25.000 π.Χ. ένα διαστημόπλοιο με το όνομα «Τάλετον» προσγειώθηκε στην κορυφή του Ταΰγετου που έχει σχήμα τέλειας πυραμίδας. Οι αστρικοί ταξιδιώτες αναζητούσαν μια τέλεια πυραμίδα, όπου με βάση την σκιά της και τις αστρικές καθετοποιήσεις θα έδιναν χρησμούς για να φτιαχτούν οι πόλεις και τα ιερά όλου του πλανήτη.  Από την λέξη σκιά προέρχεται και η λέξη θρησκεία, που ασφαλώς δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή έννοια της θρησκείας. Η σκιά της πυραμίδας ήταν ιερή και απαγορεύονταν να αλλοιωθεί το σχήμα της, γι΄αυτό και η λέξη θρη-σκια, σημαίνει: «θύω την σκιά», θυσιάζω στην σκιά για να κρατήσω σταθερό τον χρησμό.

Η έννοια του χρησμού (μήνυμα-πληροφορία) ήταν η επισημοποίηση προς τους ανθρώπους του καταλληλότερου σημείου για να κατασκευάσει πόλεις και ιερά. Η μεταβίβαση του χρησμού γινόταν μόνο με οπτική επαφή από κορυφή σε κορυφή ανάμεσα στα ιερατεία. Το όνομα της νέας περιοχής ή της πόλης δινόταν με βάση ποιο Άστρο ή Αστερισμό ευθυγραμμίζονταν (καθετοποίηση). Π.χ. το σημείο ΕΝΑ του πλανήτη (όσο αφορά τις ευθυγραμμίσεις – χρησμούς) ήταν ο Ταΰγετος (= ταγεύω την γη, την εξουσιάζω). Από εκεί πήρε ¨χρησμό¨ η κορυφή του Ολύμπου, το σημείο ΔΥΟ ( πόλη Δίον), και μετά πήρε ¨χρησμό¨ το σημείο ΤΡΙΑ ή αλλιώς ΤΡΟΙΑ ή ΙΛΙΟΝ. Μεταξύ τους τα τρία σημεία κάνουν ένα ορθογώνιο τρίγωνο (εικόνα 2). Ανάμεσα στο σημείο ΕΝΑ (Ταΰγετος) και σημείο ΔΥΟ (Δίον), υπάρχουν οι Δελφοί και συγκεκριμένα το ακριβές μέσο σημείο  της απόστασης (χρυσή τομή), είναι το χωριό «Χρυσό» 5 χλμ νοτιο-δυτικά των Δελφών. Η ευρύτερη περιοχή επειδή είναι αμφι & ισα των δυο πρώτων χρησμοδοτικών σημείων ονομάστηκε Άμφισσα. Λίγο πιο κάτω γεωγραφικά η πόλη Γαλαξίδι πήρε το όνομα της επειδή το 12,000 π.Χ. ευθυγραμμίζονταν με τον γαλαξία της Ανδρομέδας!  Δεν είναι τυχαίο ότι στην δυτική ήπειρο, την Αμερική και συγκεκριμένα  στο Μέξικο, υπάρχει μια κορυφή βουνού σε κατάληξη τέλειας πυραμίδας που ονομάζεται ¨ΕΛ ΤΑΓΙΝ¨, (Ταΰγετος).

 Ας πάμε τώρα στην ΑΜΦΙΠΟΛΗ να αναλύσουμε το όνομα και να καταλάβουμε τελικά τι συμβαίνει εκεί.
Αμφι – πόλη --> αμφι – πόλος, δηλαδή πόλος ή σημείο με διττή Φύση ή έννοια διπλής διαδρομής (όπως Άμφισσα).  Όπως θα δείτε στην κάτωθι εικόνα...
 
...από το σημείο ΔΥΟ (Όλυμπος), ο χρησμός (πληροφορία) περνά (οπτικά) μέσα από τα δυο πρώτα πόδια της Χαλκιδικής, μετέπειτα διασχίζει το Αιγαίο, καταφθάνει στην νήσο Λήμνο και καταλήγει απέναντι στο σημείο ΤΡΙΑ (Ίλιον). Επειδή όμως η απόσταση από το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής μέχρι την Λήμνο είναι αρκετά μεγάλη, αφού μεσολαβεί το αιγαίο πέλαγος, χρησμοδότησαν (δρομολόγησαν) μια εναλλακτική διαδρομή μέσα από τις κορυφές της βορείου Ελλάδος κα κατέλεξαν στην περιοχή της σημερινής Αμφίπολης, όπου κατασκεύασαν την ομώνυμη πόλη. Από την Αμφίπολη ο χρησμός όδευε προς Θάσο – Σαμοθράκη – Ίμβρο και κατέληγε στην ΤΡΟΙΑ, μέσα από τις κορυφές των βουνών των νησιών, που είχαν μικρή απόσταση μεταξύ τους και εξυπηρετούσε ευκολότερα στην μεταφορά του χρησμού. 

 Η Αμφίπολη είναι σημαντική γιατί ήταν παραθαλάσσια περιοχή και ήταν το τελευταίο χερσαίο χρησμοδοτικό ιερατικό κέντρο πριν περάσει¨ το μήνυμα στα νησιά και στον αντίποδα του Αιγαίου. Αμφί-πολη/πόλο ονομάστηκε γιατί αφενός ήταν μια εναλλακτική διαδρομή μεταφοράς του χρησμού μεταξύ των σημείων Δυο & Τρία και αφετέρου το ιερατείο της Αμφιπόλεως μπορούσε να λάβει και να δώσει χρησμό τόσο από το σημείο ΔΥΟ όσο και από το σημείο ΤΡΙΑ αφού διατηρούσε αμφί-δρομη σχέση μεταξύ δεύτερου και τρίτου σημείου αναφοράς.

 
Η απόσταση της Αμφίπολης απο το όρος Σάος της Σαμοθράκης είναι ίδια με την απόσταση της κορυφής του Ολύμπου.


         Λόγο του χαμηλού υψόμετρου όντας παραθαλάσσιο μέρος και έλλειψης υψηλών κορυφών κοντά στην θάλασσα, κατασκεύασαν μια πυραμίδα με ύψος τουλάχιστον 150 μέτρων (τώρα έχει απομείνει με ύψος 125 μέτρα περίπου) και τοποθέτησαν το ιερατείο απέναντι από τον γεωμετρικό όγκο ώστε να επιβλέπουν την σκιά του και να ¨θύουν¨ εκεί για να κρατούν τον χρησμό όπως πίστευαν. Ο λεγόμενος ¨τάφος¨ της Αμφίπολης, μόνο τάφος δεν είναι. Είναι ο χώρος του ιερατείου που μελετούσε τις σκιά της πυραμίδας με βάση τον ήλιο, (ηλίδα)  την σελήνη (σελίδα)  και τα αστέρια (αστρίδα). Γι΄αυτό τον λόγο πίστευαν ότι η σφίγγα σαν σύμβολο είχε απόκρυφες δυνάμεις και μπορούσε να κρατήσει την ιερότητα του χώρου σταθερή (σκία) ώστε να μπορεί το ιερατείο να χρησμοδοτεί από εκεί και στο μέλλον.
 Στον χώρο των ανασκαφών βρεθήκαν σφίγγες που επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι τάφος αλλά ιερός μυητικός χώρος. Το ίδιο συμβαίνει και στην Αίγυπτο. Εκεί δεν έχει βουνά ή κορυφές ψηλές και σταθερές για να μελετήσουν την σκιά του Ήλιου, της Σελήνης και των Άστρων (νοητικώς), οπότε κατασκεύασαν τις πυραμίδες μαζί με την σφίγγα για να κρατά τον χρησμό σταθερό. Αν δείτε τις παρακάτω εικόνες θα διαπιστώσετε ότι:


Το κέντρο της πυραμίδας που είναι πίσω από την σφίγγα έχει απόσταση 630 μέτρα, αλλά και η πυραμίδα της Αμφίπολης από το ιερό που βρεθήκαν οι σφίγγες έχει πάλι την ιδία απόσταση! Οι σφίγγες τοποθετούνταν σε τέτοια απόσταση από τις πυραμίδες με βάση την σκιά του γεωμετρικού τους σχήματος στα ηλιοστάσια του έτους.  Από εκεί αντιλαμβανόμαστε ότι εφόσον οι σφίγγες της Αμφίπολης και της Αιγύπτου ισαπέχουν από την αντίστοιχες πυραμίδες τους, άρα το ύψος της πυραμίδας του Αμφίπολης ήταν ίδιο με του Χεφρήνου!
 

     Στον χώρο των ανασκαφών δεν πρόκειται να βρεθεί κανένας νεκρός ούτε ήρωας της αρχαιότητας, και αν βρεθεί θα είναι γιατί μετέπειτα κάποιοι χρησιμοποίησαν των χώρο σαν τάφο. Σε καμία περίπτωση δεν κατασκευάστηκε αυτός ο χώρος για την ταφή κάποιου μεγάλου άντρα, αλλά είναι αφιερωμένος στον θεό ήλιο, όχι τον δικό μας αλλά στον ΒΑΣΙΛΙΣΚΟ. 
Ο βασιλίσκος από μυθολογικής πλευράς ήταν ένα απ' τα χειρότερα τέρατα που έχει πλάσει η φαντασία του ανθρώπου. Στις πρώτες αναπαραστάσεις του έμοιαζε με ένα μικρό φίδι με λοφίο, που μπορούσε να σκοτώσει με το δηλητήριο του αλλά και με το ίδιο του το βλέμμα, καθώς πίστευαν πως μπορεί να βάλει φωτιά ή να πετρώσει κάποιον ή κάτι όταν το κοιτάει.  Ο μόνος τρόπος για να σκοτώσει κανείς βασιλίσκο ήταν να του δείξει το είδωλό του σε έναν καθρέφτη ή να τον βάλει να ακούσει το λάλημα ενός κόκορα. Το μόνο ζώο όμως που μπορούσε να σκοτώσει το τρομερό τέρας αυτό ήταν η μικροσκοπική νυφίτσα, καθώς είχε ανοσία στο βλέμμα και το δηλητήριό του.



Αστρονομικά όμως είναι το λαμπρότερο αστέρι του αστερισμού του Λέοντα (Leon A) με τη λατινική ονομασία Regulus. Το όνομα Βασιλίσκος σημαίνει «μικρός βασιλιάς» και προέκυψε από την πίστη ότι ο συγκεκριμένος αστέρας κυβερνούσε τις ουράνιες υποθέσει. Ο Βασιλίσκος είναι τριπλός αστέρας, με δύο αμυδρούς συνοδούς που σχηματίζουν διπλό σύστημα. Είναι το αστέρι που ευθυγραμμίζεται (καθετοποιείται)  με τον ιερό της Αμφίπολης, γι΄αυτό συναντούμε τον πανίσχυρο και μεγαλόπρεπη λέοντα που πάρθηκε από τον χώρο του και έχει στηθεί εδώ και δεκαετίες σε λάθος σημείο. Υπολείπονται να βρεθούν δυο ακόμη μικρότεροι λέοντες και διάφορα γεωμετρικά και αστρονομικά ευρήματα, καθώς και τύμβους στον θεό ήλιο.



Ας μην ξεχνάμε ότι η κατοχική κυβέρνηση Σαμαρά θα δώσει τέλος στο σήριαλ του ¨τάφου¨, όταν θα έχει ολοκληρώσει τις ανθελληνικές της προθέσεις.
 


15 σχόλια:

  1. Tα είπατε όλα νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν παραμύθι μου άρεσε πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  2. Για τετοια αρθρα επισκεπτομαι καθε τοσο την σελιδα σου.
    Ευχαριστω

    υγ που ειναι κρυμμενη ολη η γνωση; γιατι υπαρχουν μονο ψηγματα διαθεσιμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσα δεν ξέρουμε ακόμη! να είστε καλά Διογενεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. επιβεβαιωσεσ σκεψεις μου όχι χρονικα τυχαιο ανασκαφικο γεγονος με γρηγορους ρυθμουςκονδυλια ανασκαφων επισκεψεις δηθεν τουριστον δεν συμφωνω ότι θα σταματησουν πιστευω ότι θα χρησιμοποιηθεί για αρκετο χρονοδιαστημα λογικα εχουμε κ ισχυρα μαγνητικα πεδια θα κανουν κ γεωλογικες μελετεςσε αποσταση της περιμετρου

      Διαγραφή
  5. Σεβαστή, βεβαίως, κάθε έρευνα / μελέτη, όμως κάποια πράγματα με ξένισαν ιδιαιτέρως, π.χ.
    ...θρη-σκια, σημαίνει: «θύω την σκιά»

    Αλήθεια, το Ρ τί έγινε?

    1) Η ελληνική λέξη θρησκεία (τού 5ου αιώνα) παράγεται από το ρήμα θρησκεύω (απ’ όπου και το θρήσκος). Ετυμολογικά η λέξη πρέπει να συνδέεται με δύο διαλεκτικές λέξεις (πιθανότατα ιωνικές), δύο «γλώσσες» τού λεξικογράφου Ησυχίου *, τις λέξεις...
    θρήσκω = «νοώ» / θράσκειν = «ἀναμιμνήσκειν» και την ομόρριζη ἐν-θρεῖν = «φυλάσσω, τηρώ».
    Βάσει αυτών μπορούμε να πούμε ότι στην Ελληνική η λέξη θρησκεία θα σήμαινε «τη νοητική σύλληψη και ανάκληση στον νου, την ανάμνηση τού θείου» (κάτι που θα θύμιζε την περί ιδεών θεωρία τού Πλάτωνος) και, κατ’ επέκτασιν, «την τήρηση αυτής τής νοητικής σχέσης προς το θείο και αυτών που συνδέονται με αυτήν (ευσέβεια, διαφύλαξη, λατρεία)».
    * Ο Ησύχιος ο Αλεξανδρεύς ή Αλεξανδρινός ήταν Έλληνας γραμματικός που άκμασε κατά τον 5ο αιώνα (μ.Χ.) και συνέγραψε το γνωστό «Λεξικό Ησυχίου» που θεωρείται απ΄ όλα τα σωζόμενα το πλουσιότερο και σπουδαιότερο.
    http://www.babiniotis.gr/wmt/webpages/index.php?lid=1&pid=22&catid=1&apprec=9

    2) ...ότι ο άνθρωπος προέρχεται από το άνω+θρώσκω. Γράφει ότι και η θρησκεία έχει την ίδια ετυμολογία ( : από το ρήμα θρώσκω) αλλά δεν είναι όπως μας λέει. Η λέξη θρησκεία προέρχεται εκ του ρήματος θρησκεύω...
    ..."άνθρωπος" : άνω + αθρώ(-εω) + ωψ(ωπός). Και ωψ(ωπός)= όμμα, οφθαλμός.2 όψις, πρόσωπον. Βλ. Λεξικό Ορθογραφικό Ερμηνευτικό Δ. Δημητράκου.
    http://kyprianoscy.blogspot.gr/2010/04/blog-post_19.html

    3)...ΑΝΘΡΩΠΟΣ είναι ο εκ των ΑΝΩ ΘΕΡΑΠεύων
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ = αρχική δύναμις Νοός – Νόμου, ΘΡΩ = Θέα Ροής επί γηίνου χΩρου, ΠΟ = Πυρ σε χώρΟν.
    Δύναμις Νοός Θεώμενη να Ρέη με Πυρ.
    Δύναμις Νοός και ΘΡΩΠΟΣ = θεραπεία ή δύναμις Νοός, η οποία Θεραπεύει.
    Δύναμις Νοός παράγουσα σπέρμα (ΘΟΡΟΣ = σπέρμα ανδρός) πυρίνης δυνάμεως.
    Διά των εμπεριεχομένων αφώνων Θ και Ρ παράγεται το ρήμα Θροέω = λέγω – ομιλώ, άρα η λέξις άνθρωπος εμπεριέχει την έννοιαν της δυνάμεως του ομιλείν. Διά των τελευταίων γραμμάτων ΩΠΟΣ και με τροπήν του Ω σε Ε παράγεται η λέξις ΕΠΟΣ = λέξις,ουσία λόγου.
    Εν συνόλω, δηλαδή, η λέξις ΑΝΘΡΩΠΟΣ σημαίνει τον νοήμονα κάτοικον του πλανήτου, ο οποίος δύναται να ομιλή (ΕΠΟΣ) και να αναπαράγη (ΘΟΡΟΣ) το είδος κατά Νόμον.
    Θεολ. Σημαιοφόρος,
    ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ-ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΞ
    πηγή http://www.ramafa.gr/

    4) Kατά τον ίδιο τρόπο φωτίζεται & η ΛΕΞΙΣ (LUX=φως) Θρησκεία...
    ΘΡΗΣΚΕΙΑ είναι η ΘΡΗ = Θέα Ροής υπερτάτου φωτισμού του ΡΑ (ηλίου-Σειρίου-Κυρίου), που Η = φανερούται & γίνεται Σ = εσωτερικά θεάσιμη / αντιληπτή, εδώ Κ = Κάτω, Ε = εκτεινομένη, διά Ι = διαρκούς ακτινοβολίας, από την Α = Αρχική δύναμη
    http://ramafa.gr/pinakas1.html
    Θα μπορούσαμε, ακόμη, να πούμε πως στην ΘΡΗ-ΣΚΕΙΑ, αναγνωρίζουμε ΘΡΗ την Η = φανέρωση, ΘΡ θεωρίας, θωριάς, θάρρους & θορού (ανδρ. σπέρμα), καθώς & το θροέω (λέγω>λόγος)
    Όλες οι ανωτέρω έννοιες / ενέργειες, Ρ ρέουν προς τον εδώ ΚΕΙΑ κάτω χώρον της ΣΚ(Ε)ΙΑς, βεβαίως, αλλά & θεώνται (γίνονται αντιληπτές)
    Σ εσωτερικά, σαν να ευρίσκονται μέσα σε ΣΚ σάκο / σάκα...
    http://ramafa.gr/pinakas2.html

    Είναι τόσο θαυμαστή η γλώσσα μας & κάθε γράμμα αποκαλύπτει τον εαυτό του. Δεν περισσεύει κανένα.

    φιλικά
    art

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ + ΦΟΡΑ + ΡΟΗ = ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ -ΕΣ!

      Διαγραφή
    3. Η δική σου εκδοχή μου αρέσει περισσότερο.

      Διαγραφή
  6. Εξηγήσατε το λόγο για τον οποίο θεωρείτε ότι η πυραμίδα της Αμφίπολης πρέπει να έχει το ίδιο ύψος με τη πυραμίδα του Χεφρήνου.

    Όμως, το μήκος της ακμής της βάσης της πυραμίδας του Χεφρήνου είναι το μισό του μήκους της ακμής της πυραμίδας της Αμφίπολης (η μια 200μ, η άλλη 400μ περίπου).

    Δηλαδή, το εμβαδόν της βάσης της πυραμίδας της Αμφίπολης θα έπρεπε να είναι τετραπλάσιο του εμβαδού της βάσης της πυραμίδας του Χεφρήνου.

    Οπότε, αν το ύψος των δύο πυραμίδων παραμένει ίδιο, τότε θα πρέπει να δεχτούμε ότι η πυραμίδα της Αμφίπολης είναι πιο πεπλατυσμένη από εκείνη του Χεφρήνου.

    Στο ίδιο συμπέρασμα οδηγούμαστε αν βλέποντας τις εικόνες σας προσέξουμε ότι ενώ η απόσταση των πυραμιδών από τη σφίγγα είναι ίση, η μια πυραμίδα είναι πιο μικρή (σε έκταση, όχι σε ύψος) από την άλλη, όπως φαίνεται από τη δυρυφορική εικόνα.

    Συνεπώς, αφού η μια πυραμίδα θα είναι πιο πεπλατυσμένη από την άλλη (με άλλα λόγια, λιγότερο "μυτερή"), θα προσφέρει διαφορετική σκιά από την άλλη.

    Αυτό πώς το εξηγείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΦΑΛΩΣ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ, ΗΣΚΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΗΝΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ. Ο ΣΚΟΠΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΙΑ

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα σας. Επιτέλους και κάποιος άλλος ξέρει. Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω και πείτε μου την γνώμη σας. http://anton-dion.blogspot.gr/2014/09/alien-oracle-with-crop-circle-reveals.html?spref=fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και αυτο δειτε http://anton-dion.blogspot.gr/2014/06/real-oracles-el-gods-are-communicating.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απο που προκυπτει το ονομα του σκαφους και η χρονολογια αφιξης???

    ΑπάντησηΔιαγραφή