«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Ο ΜΑΓΕΙΡΟΣ (ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΝ)

Ο ΜΑΓΕΙΡΟΣ

 Έχω μαζέψει υλικά           
φρέσκα απ΄ τον μανάβη     
καρότα, σέλινα, αυγά     
και λάδι απ΄ τον μπακάλη.    
--------------- ------------------
Νερό της βρύσης καθαρό      
μέσα στη κατσαρόλα            
με της ντομάτας το χυμό     
μαζί να βράσουν όλα.          
--------------- ---------------
Θέλω και λίγο μαϊντανό     
τρίφτη τυρί να ξύνει.             
Με λέν΄ μάγειρα ξακουστό, 
Στη τέχνη μου σαΐνι.            
----------------- ----------------
Και κάνοντας τη δοκιμή       
με ένα κουταλάκι                  
νοιώθω άνοστη τη συνταγή     
θέλει και αλατάκι.                     
--------------- -------------
Ανακατεύω το φαί ,              
δεν θέλω να χυλώσει            
κρίσιμη είναι η στιγμή           
η φωτιά... αν χαμηλώσει.      
----------------- ----------------
Μια τελευταία παίρνω μπουκιά,

γεύση ονειρεμένη,
σβήνω αμέσως τη φωτιά,
Το πιάτο περιμένει.
----------------- ----------------
καλό φαί ετοίμασα
κοπιάστε να το φάτε
Πρώτος εγώ δοκίμασα
Αρχίστε να τσιμπάτε
----------------- ----------------
Κι αν δεν σας άρεσε αυτό
άλλο θα σας τρατάρω
μα αν είναι όντως ζηλευτό
Το εύγε σας θα πάρω.
----------------- ----------------
Έχω τις κατσαρόλες μου
κι όλα τα πιατικά μου
στο μπριάμι, στις μπριζόλες μου
Κι εγώ τη μαστοριά μου.
----------------- ----------------
Εφάγατε ; Χορτάσατε ;
Καλά ΄νε η αρχοντιά σας ;
Μοιάζει να μην πεινάσατε,
ως γέμισ΄ η κοιλιά σας.
----------------- ----------------
Μάγειρα τη μαγειρική
μάθε την και σε άλλους
την τέχνη σου την φανταστική
να βγάζουμε δασκάλους !
----------------- ----------------
Λεύτερος να σαι τώρα πια
απο φαγιών ουσία
αλήθεια πόσα... φαγητά
δική σου είν΄ η Αμβροσία


(ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΤΕ...)

ΝΕΦΕΛΗΓΕΡΕΤΗΣ ΑΡΓΙΚΕΡΑΥΝΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου