«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

ΑΝΩΘΕΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ. ΘΕΟΥΡΓΙΑ Η ΠΛΑΝΗ ?

          

     ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ Η ΤΟΥ ΞΥΠΝΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΙΘΕΡΙΚΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ... ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΟΦΡΑΔΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ. ¨ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ¨ ... ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΦΟΥ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΞΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ, ΑΡΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ¨ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ¨ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΟΡΑΤΟΥ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΟΡΑΤΟΥ.

ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ?
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ¨ΟΥΡΑΝΙΟ ΣΥΦΕΡΤΟ¨?
ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ?

       ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΥΗΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ¨ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ¨. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΥ ΜΥΣΤΗ, ΤΟΥ ΙΑΜΒΛΙΧΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ, ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΛΗΣΕΩΝ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ…..ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ...
 ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ…


         «…Γάρ αληθώς άρτι ελέγομεν περί των ειδώλων και των κακών δαιμόνων των υποκρινομένων την των θεών και των αγαθών δαιμόνων παρουσία, πολύ δήπου τι καταφαίνεται εντεύθεν επιρρέον το κακοποιόν φύλον, περί ο συμβαίνειν φιλέι η τοιάδε εναντίωσεις. Δίκαιον μέν γάρ άξιοι είναι τον θεραπεύοντα, διότι υποκρίνεται είναι οίον το θείον γένος. Υπηρετεί δε προς τα άδικα, διότι πέφυκεν είναι πονηρού».
ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ¨ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ¨ κεφ. 7. 

   Απόδοση:
« Επειδή είναι αληθές αυτό που είπαμε πιο πάνω σχετικά με τα είδωλα και τους κακούς δαίμονες, ότι προσποιούνται την παρουσία των θεών και των αγαθών δαιμόνων, ακόμη περισσότερο εδώ φαίνεται να απορρέει ένα κακοποιό φύλο που συμβαίνει να αγαπά αυτή την εναντίωση. Διότι ένας κακός δαίμονας αξιώνει από τον θεραπευτή του να είναι δίκαιος, επειδή προσποιείται πως είναι από το θείο γένος, αλλά υπηρετεί τα άδικα και είναι πονηρός από την φύση».

      Ο ΜΥΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ¨ΘΕΟΥΡΓΙΑ¨ ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ, ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΓΑΘΟΙ ΘΕΟΙ Η ΑΓΑΘΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ* ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΟΠΟΙΑ ΦΥΛΑ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ¨ΑΓΑΘΟΙ¨ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ (ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ (Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΣΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟ ΟΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟ, ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ) ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ Η ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ¨ΕΠΙΚΛΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ¨. 

            *Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων (αρσ. και θηλ.) ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη. Παράγεται από το ρήμα ¨δαίω¨ που σημαίνει: ¨μοιράζω στον καθένα την τύχη του¨. Αν και συνυπήρχε με τη λέξη Θεός, εντούτοις, ο δαίμων αναφερόταν στην απρόσωπη και απροσδιόριστη δύναμη, ενώ ο θεός στην ανθρωπόμορφη θεϊκή οντότητα. Η έννοια του δαίμονος ισοδυναμούσε με την Μοίρα, την Ειμαρμένη .

Επίσης, στη λέξη Δαίμονα απέδιδαν την έννοια του φύλακα αγγέλου «κατά φύλακα δαίμονα». Απ' εδώ και η λέξη ευδαιμονία (ευτυχία), προσδιόριζε τον έχοντα την εύνοια του Δαίμονος.





        

ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
           «…Ούτος δη ουν ο δαίμων έστηκεν εν παραδείγμασί προ του και ψυχάς κατιέναι είς γένεσιν. Όν επειδάν έληται η ψυχή ηγέμονα, ευθύς εφέστηκεν ο δαίμων αποπληρωτής των βίων της ψυ΄χης εις το σώμα τε κατιόυσαν αύτην συνδεί προς το σώμα και το κοινόν ζώον αυτής επιτροπεύει ζωήν τε την ιδίαν της ψυχής αυτός κατευθύνει και όσα λογιζομεθα αυτού τας αρχάς ημίν ενδιδοντος διανοούμεθα πράττομεν τε τοιάυτα οία αν αύτος ημίν επί νουν άγη και μέχρι τοσούτου κυβέρνα τους ανθρώπους έως αν διά της ιερατικής θεουργίας θεόν έφορον επιστήσωμεν και ηγεμόνα της ψυχής. Τότε γάρ ή υποχωρεί τώ κρείττονι ή παραδίδωσι την επιστασίαν ή υποτάττεται ως συντελείν εις αυτόν, ή άλλον τινά τρόπον υπηρετεί αυτώ ως επαρχόντι».
ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ¨ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ¨ κεφ. 21. 

  Απόδοση:
«…Αυτός λοιπόν ο δαίμονας υπάρχει ως παράδειγμα πριν ακόμη οι ψυχές κατέλθουν στην δημιουργία. Και όταν η ψυχή πάρει το δαίμονα της ως οδηγό της, ο δαίμονας αμέσως την ελέγχει, συμπληρώνει τις ζωές της και τη δένει με το σώμα όταν κατέβει. Και κυβερνά το κοινό ζώο της ψυχής, κατευθύνει την ιδιαίτερη ζωή της και δίνει τις αρχές όλων των σκέψεων και της λογικής μας. Ακόμα, κάνουμε τέτοια πράγματα όπως αυτός τα εισηγείται στο νου μας και συνεχίζει και συνεχίζει να μας κυβερνά μέσω της ιερατικής θεουργίας, μέχρι να αποκτήσουμε ένα θεό ως επόπτη και αρχηγό ψυχής. Διότι, τότε ο δαίμονας είτε υποχωρεί μπροστά στην ανώτερη φύση είτε παραδίδει την εποπτεία, είτε υποτάσσεται σε αυτή, συνεισφέροντας στην διακυβέρνηση ή υπηρετώντας με κάποιο άλλο τρόπο ως έπαρχος. 

            ΕΔΩ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ (ΔΑΙΜΩΝ) ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ¨ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ¨ Η ¨ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ¨. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ… ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ¨ΘΕΟ ΕΠΟΠΤΗ¨ Η ΑΡΧΗΓΟ ΨΥΧΗΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ¨ΔΑΙΜΟΝΑΣ¨ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ Η ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΤΗΡΕΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ.
ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ¨ΑΣΦΑΛΕΣ¨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ- ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ…? ΜΕ ΠΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ Η ΨΥΧΗ...?








       «…περί τον ιδίον δαίμονα, της μεν ως προς δύο της δε ως προς τρείς ποιουμένης την θεραπείαν. Αυτήν δ΄εστί πάσα διημαρτημένη…»

       «…είς μεν ούν έστι καθ΄έκαστον ημών ο οίκειος προστάτης δαίμων, κοινόν δε η τον αυτόν ανθρώπων ου δεί αυτόν υπολαμβάνειν ούδ΄αύ κοινόν μεν ιδίως δε εκάστω συνόντα…»

      «…Διά τι ούν κοινή κλήσει καλείται υπό πάντων; Ότι καθ΄ένα τον κύριον θεόν των δαιμόνων η κλήσις αυτών γίγνεται, ος εξ αρχής τε αφώρισε τους ιδίους δαίμονας εκάστοις και δη και εν ταις ιερουργούς αναφαίνει κατά την ιδίαν βούλησιν τους ιδίους εκάστοις…»
ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ¨ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ¨ κεφ. 23. 

Απόδοση:
«…σχετικά με τον προσωπικό δαίμονα κάποιοι κάνουν τελετουργίες καλώντας δυο και κάποιοι άλλοι τρείς δαίμονες. Όλο αυτό είναι λάθος!

    «…υπάρχει λοιπόν στον καθένα μας ένας προσωπικός δαίμονας που μας προστατεύει αλλά δεν είναι σωστό να σκεφτούμε ότι αυτός ο δαίμονας είναι κοινός σε όλους τους ανθρώπους ούτε πως είναι κοινός, αλλά ότι είναι ιδιαίτερα παρόν σε κάθε άτομο ξεχωριστά.

   «… Γιατί όμως ο προσωπικός δαίμονας καλείται από όλους τους ανθρώπους με τρόπο κοινό; Διότι η κλήση του επιτυγχάνεται μέσω ενός θεού που είναι κύριος των δαιμόνων που εξαρχής καθόρισε στον κάθε ένα τον προσωπικό του δαίμονα και τον αποκαλύπτει στις θεουργίες συμφωνά με την δική του βούληση…»

           ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΜΒΛΙΧΟ ΝΑ ΚΑΛΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ (ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ) ΟΤΙ ΑΝ Η ΨΥΧΗ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΥΛΑΚΑ – ΟΔΗΓΟ, ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ (ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΨΕΙ ΠΡΩΤΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ( ΑΓΓΕΛΟΙ, ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ, ΑΓΙΟΙ, ΘΕΟΙ, Η ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ). ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΕΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ. ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΤΟ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟ - ΕΙΣΑΧΘΕΙΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ?
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ…?!








       Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΗ, ΧΡΗΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ (?) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΝ, Η ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΝΕΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ) ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ΤΟ ΚΑΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ¨ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ¨ ΜΕ ΛΑΦΥΡΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!!!.  ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΛΟΥΝ! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΘΕΟΥΡΓΙΑ), ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΨΕΜΑ. ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΟΥΡΑΝΟΓΝΩΜΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ. ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΗΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΣΟΦΕΣ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΙΚΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ, ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΑ, ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΡΡΕΟΥΝ ΤΑ ΑΡΡΗΤΑ ΟΥΤΕ ΠΛΑΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΜΥΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ «ΘΕΟΥΡΓΙΑ»!

ΑΝΑΞ ΑΥΤΟΝ




1 σχόλιο:

  1. Παρακαλώ διορθώστε την λέξη ενδιάμεσο με την λέξη διάμεσο.Δια μέσου του διαμέσου δίδονται οι πληροφορίες.
    φιλικά β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή