«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ





-Ρε...φίλε με βλέπεις;

-Ασφαλώς...! Είσαι ένα μεγάλο δέντρο.

-Και...συ είσαι ένας μεγάλος άνθρωπος...!

-Εγώ όμως ως άνθρωπος...έχω νοημοσύνη.

-Έτσι λες; Τι δυστυχία...!!! Εγώ ως δέντρο όμως θα ζήσω αρκετά χρόνια ακόμη. Στις ρίζες μου θα έρχονται τα εγγόνια σου και θα παίζουν ...κι εγώ θα τα καμαρώνω. Εσύ όμως....πάπαλα...!

-Είσαι...ένα αισχρό και απαίσιο...δέντρο. Λυπάμαι...!

-Τι λυπάσαι μωρέ...δώσε ένα χεράκι συνεργασίας και θα τα βρούμε....!

-Σιγά...μην σε ποτίσω κιόλας...!

-Η αέανη φύση με κρατάει....ζωντανό φίλε μου.

-Να το ξέρεις...αν σε κάψω όμως....από δέντρο...θα γίνεις κάρβουνο...!

-Είδες....δεν σκέφτεσαι λογικά.

-Δηλαδή δεντράκι....τι θέλεις τελικά από εμένα;

-Στο είπα ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Όλα στο Σύμπαν είναι ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

-Κι εγώ ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ....να συνεργαστώ....μ’ ένα δέντρο; Τι μας λες τώρα;

-Φίλε μου...ο καθένας στη Φύση εκπληρώνει τον ρόλο του...τον σκοπό του.

-Εγώ όμως ξέρεις δεντράκι...ότι έχω αγωνία για τις 21/12/του 2012....κι εσύ αγρόν αγοράζεις...!

-Φαίνεται δεν σου έμαθαν στο σχολείο....για τον ελκυστή των μαθηματικών;

-Δηλαδή;

-Δεν μου λες....μ’ έχει ρωτήσει κανείς ....για τη δική μου αγωνία....που από βελανίδι προσπαθώ να γίνω.....όλα αυτά τα χρόνια μία βελανιδιά;

-Αυτό δεν το σκέφτηκα. Θα είχες στρες εεε ;

-Όλα στη ζωή φίλε μου, Άνθρωπέ μου....είναι ευφυία. Μία αρχική δύναμη που πάντα υπήρχε και θα υπάρχει και ομοιάζει να είναι λίγο περίεργη...θέλοντας να εξελιχθεί.....να απαντήσει στα πολλαπλά ερωτήματα της ζωής....θέλει να τα γνωρίσει...δηλαδή απλά να γνωρίσει τον εαυτό της.

-Δηλαδή εγώ ως άνθρωπος, ως συνείδηση...είμαι ένα δημιούργημα, του δημιουργήματος κι έχω ως αποστολή την εξερεύνηση....μέσα στο Σύμπαν;

-Ακριβώς. Εμπλουτίζεις και μαθαίνεις...κι όταν γυρνάς πίσω....η ψυχή σου έχει καταγράψει...όλη σου τη ζωή....δίνοντας το υλικό σου γίγνεσθαι.

-Θες να πεις ότι κατά κάποιον τρόπο είμαι διττός;

-Ναι, σου λέω. Γι’ αυτό σου ζητάω ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Όλοι....παίζουμε τον ρόλο -μας...εδώ.....!

-Αυτή η ροή του χρόνου είναι που με δυσκολεύει.....κάθε φορά.....ώστε κάθε μία από αυτές τις δύο υποστάσεις...να αντιλαμβάνεται διαφορετικά...ενώ στην ουσία φαίνεται όπως λες κι εσύ....να είναι εμφυτευμένη διαφορετική η αντίληψη από την αρχική, κι για όλα αυτά φαίνεται να φταίει ο διαφορετικός χώρος....!

-Το κατάλαβες φίλε μου. Τίποτα δεν υπάρχει λοιπόν ή γίνεται άσκοπα. Το κάθε τι οφείλει να έχει ενσυναίσθηση, συνείδηση στο επίπεδο του ρόλου του κι εσείς

την συνείδηση του ίδιου σας...του εαυτού.

-Το γνώθι σαυτόν εννοείς...! 

-Φίλε Άνθρωπε...η Δημιουργία υποθέτει πως εσείς θα διαλέξετε την καινοτομία και την συνεργασία που πρέπει...και να την εκφράσετε παντού.

-Αναρωτιέμαι....τι κοινό μπορεί να έχουμε όμως εμείς οι δύο; Μου λες;

-Μα φυσικά τον Αιθέρα...!

-Αν είναι έτσι δεντράκι μου....να σε αγκαλιάσω...τώρα που δεν μας βλέπει και κανείς.

-Άσε με σου λέω....μην με σφίγγεις...θα με σκάσεις...!!!

-Ουφ...αγαλλίασε η ψυχή μου. Τονώθηκα.

-Άκουσε με...με προσοχή. Ως ανθρώπινο όν...που είσαι ....είσαι κι εσύ μέρος του συνόλου...που το αποκαλούμε Σύμπαν....δηλαδή ένα μέρος περιορισμένο σε χρόνο και χώρο....

-Για συνέχισε...

-Και τι κάνεις Άνθρωπε εδώ στη γη;

-Έλα ντε...!!! Τι κάνω; Πάντως....το τρώω όλο το φαί μου...!

-Απλά βιώνεις τον εαυτό σου, τις σκέψεις σου, τα συναισθήματά σου...σαν κάτι ξεχωριστό από τα υπόλοιπα...δηλαδή ένα είδος οπτικής πλάνης της συνείδησής σου.

-Με προβλημάτισες τώρα..

-Η αυταπάτη...είναι για σένα ένα είδος φυλακής, γιατί περιορίζεσαι  μόνο στις προσωπικές σου  επιθυμίες. Σκέφτηκες μωρέ κι εμένα;

-Να έχεις δίκαιο. Σε αγνόησα δεντράκι...παρότι μου δίνεις οξυγόνο...για να ζήσω.

-Έιιιι....ξύπνα. Απελευθερώσου από τη φυλακή σου, από την εικονική σου πραγματικότητα και αγκάλιασε όλα τα πλάσματα, έμβια και άβια...όλο το σύνολο της Φύσης.

-Τώρα μ’ έβαλες σε τάξη δεντράκι....!

-Δες....Άνθρωπε το κάλλος της Φύσης. Σιώπησε...και σταμάτησε να παραμιλάς και ζήσε με έκσταση τη ζωή....νιώσε την Αρχική Δημιουργία μέσα σου. Να το ξέρεις ότι είμαστε από την ίδια Ουσία. Αδέλφια...είμαστε....!

-Ναι, ίσως στη ζωή μας...οφείλουμε να θαυμάζουμε την τάξη, την αρμονία, την Λογική...που όλα τα διέπει. Κοίτα δεντράκι....επιθυμώ κι εγώ στη ζωή μου ηρεμία, ειρήνη, αγάπη, ειλικρίνεια, τιμιότητα...αλλά κάτι συμβαίνει κάθε φορά και την άλλη μέρα τα ανατρέπω όλα. Δεν ξέρω τι ακριβώς....συμβαίνει στο ενδιάμεσο....!

-Καλέ μου Άνθρωπε...να σε ρωτήσω κάτι;

-Ασφαλώς λέγε...σε ακούω με προσοχή.

-Αλήθεια...είσαστε πραγματικά οι σκέψεις σας;

-Τώρα θέλεις να ακούσεις την αλήθεια....!!!

-Μα φυσικά...τι άλλο.

-Δηλώνω...πως ΟΧΙ.

-Τουλάχιστον το ομολογείς. Κάτι είναι κι αυτό...!

-Κοίτα δεντράκι μου καλό. Νιώθω ότι κάτι φαίνεται να πληροφορεί το σώμα μου διαισθητικά και μετά παίρνει την σκυτάλη ο εγκέφαλος προϋποθέτοντας έτσι τις δικές του ερμηνείες και λογική.

-Και μετά...και μετά τι γίνεται....

-Θα σου πω. Μετά οι σκέψεις με την σειρά τους ....δημιουργούν δυναμικά σενάρια πιθανά....σε μία άλλη ροή του χρόνου και είναι διαθέσιμα για την συλλογικότητα, χρησιμοποιούμενα ως μοντέλα για σκέψεις από τον οποιοδήποτε..

-Το κατάλαβες...Άνθρωπέ μου. Ακριβώς κάνεις σκέψεις βίας και νοθείας...τροφοδοτείς-πλουτίζεις την παρακαταθήκη παρόμοιων πιθανοτήτων...στο μέλλον για όλους. Κατάλαβες τι κάνεις;

-Ναι, είναι αλήθεια. Αυτά τα φοβερά που μου λένε κάθε φορά, αυτά που ακούω...τα πιστεύω...κι έτσι φοβισμένος και χωρίς να το καταλάβω...επηρεάζω και τους άλλους. Είδες τι υστερία μας έπιασε....για το τέλος της εποχής....για τις 21/12/ του 12; Άσε γίναμε και πάλι...σχιζοφρενικοί....!

-Τελικά ...όλα είναι ένας φαύλος κύκλος.

-Ρε...δεντράκι....θα μου πεις γιατί υλοποιούνται περισσότερο τα επικίνδυνα δυναμικά....ανά την υφήλιο....και πολύ λιγότερο τα ευχάριστα;

-Δεν το ξέρεις; Είναι πολύ απλό. Εσείς οι άνθρωποι δρέπετε σήμερα....αυτά που σπείρατε...όλοι μαζί παλαιότερα τα προηγούμενα 2.500 χρόνια....στην περίοδο των Ιχθύων...! Κατάλαβες;

-Δηλαδή....όλα αυτά τα χρόνια ενισχύαμε περισσότερο τα αρνητικά και επικίνδυνα δυναμικά...! Ρε κάναμε ως ανθρωπότητα τέτοια μαλ@κία;

-Αφού δεν ελέγχατε τις σκέψεις σας...εγώ τι να σας κάνω...!

-Αααα...όχι δεντράκι μου τι να μας κάνεις...!!! Συμμετέχεις κι εσύ στην Δημιουργία...! Πάρε θέση κι εσύ. Δώσε μας μια ιδέα...μία λύση...!

-Είστε φοβεροί...! Όλα τα περιμένετε από τους άλλους...! Τι να σας πω....!

-Πες κάτι....!

-Αφήνετε σαν βλάκες....να ελέγχουν τις σκέψεις σας....κάποιες φατρίες σκοτεινών όντων και σας μετατρέπουν στο τέλος....πειθήνια ρομπότ. Σήκω πάνω....κάτσε κάτω. Έτσι ....αυτές οι ιεραρχίες....έχοντας αρνητικά συστήματα....σας προπαγανδίζουν τις ίδιες με αυτούς ποιότητας αρνητικής σκέψης και εσείς τις αναπαράγετε συλλογικά στον κάθε εγκέφαλο με ένα τέλειο αυτοματισμό.

-Για δώσε ένα παράδειγμα...για να σε καταλάβω.

-Σου λέω κάτι πολύ απλό. Σου εμφύτευσαν την λέξη κρίση....κι εσύ κάθε μέρα την αναπαράγεις, την αναμασάς....και δώστου λες τα ίδια και τα ίδια....κι αυτοί φροντίζουν να σε κάνουν να νιώσεις στην πράξη αυτήν την κρίση....με τα οικονομικά μέτρα που παίρνουν...κι εσύ ακόμη περισσότερο πελαγώνεις...γιατί θέλεις κι αγωνιείς να επιβιώσεις. Μα δεν σε κάνει εντύπωση...ότι δεν πειράζουν καθόλου τους πλούσιους...!!! Δεν παίρνεις χαμπάρι τι γίνεται;

-Απορώ κι εγώ δεντράκι μου...πως πέφτουμε τόσο εύκολα στη λούμπα. Απορώ πως και τόσο εύκολα....να μας καταφέρνουν...!

-Πρόσεχε...! Φοβίζουν μερικά άτομα από τα μέλη σας.....και τα υπόλοιπα θα σκεφτούν φοβισμένα χωρίς ακριβώς να γνωρίζουν καν τον λόγο....με αποτέλεσμα στα πρώτα μέλη να ισχυροποιηθεί ο φόβος...με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση και τον έλεγχο του συνόλου.

-Αμάν....δεντράκι μου...είναι τόσο απλό. Με τρομάζεις...!!!

-Δεν το ξέρεις....! Είναι σαν τα μικρά παιδιά...που ένα χαμόγελο και μια καλή λέξη από τον γιατρό...και θεραπεύει αυτοστιγμεί το κάθε παιδί. Ένας συνοφρυωμένος με ύφος πολιτικός...που βλέπεις κατά κόρον στην τηλεόραση και μικρές κι όλο δήθεν τυχαίες «διαρροές» ...για το αν θα πάρετε ή δεν θα πάρετε τη δόση....μπορεί να παγώσει ολόκληρο τον λαό...που δυστυχώς....μωρέ τους παίρνετε στα σοβαρά...κι αντί να πάρετε τα παλούκια....!

-Ναι δεν έχεις άδικο. Καθόμαστε σαν χάνοι...και κρεμόμαστε από τα χείλη τους. Μα τώρα τελευταία....κάτι άρχισε να γίνεται...!

-Βρεεε.... άσε τώρα...! Θα βρούνε και πάλι τρόπο να σας παραμυθιάσουν. Αυτοί είναι αητοί....!

-Θα σου  πω δεντράκι τι αητοί είναι....!!! Άμα τους κόψουμε τα φτερά....να δω πως θα πετάνε;

-Καθηλώνουν τις σκέψεις σας...άρα και την συμπεριφορά σας. Σας προγραμματίζουν καθημερινά....κι εσείς τρέχετε να ανοίξετε τις τηλεοράσεις για να ακούσετε την καταδίκη σας...!

-Τελικά δεντράκι...πρέπει να είμαστε πολύ ηλίθιοι...!!!  Κι απορώ πως δεν μπορούμε να ξετινάξουμε ...την προβιά από πάνω μας. Μάλλον θα κοιμόμαστε... με τα τσαρούχια...!

-Εγώ άμα σε  κρίνω...και πω ξυπνήστε....θα γίνω κακός. Αντί να το ψάχνετε μόνοι σας...το κάθε τι...έχετε βάλει τους ειδικούς...! Βρε αυτοί είναι του συστήματος...και σας δουλεύουν ψηλό γαζί. Είναι πειθήνια όργανά τους. Οι περισσότεροι επιστήμονες...είναι ξεπουλημένοι....! Οι συνειδήσεις κι οι επιθυμίες τους εξαγοράζονται πολύ εύκολα.

-Σ’  αυτό δεν έχεις άδικο. Μας έμαθαν....ότι για να κάνουμε μία απλή δουλειά...θα πρέπει να λαδώσουμε....για τα αυτονόητα.. Που καταντήσαμε....!!!

-Το όλο σύστημα...που βιώνετε αυτήν την εποχή...αυτοσυντηρείται χωρίς καινοτομίες...με πάγωμα στα συνηθισμένα...ώστε έτσι να διαιωνίζετε...αλλά εν τέλει Άνθρωπέ μου....το σύστημα αργά ή γρήγορα θα ανανεωθεί υποχρεωτικά...καταρρέοντας....!

-Είσαι σίγουρος γι’ αυτό;

-Ναι...σου λέγω....!!!  Αφού είναι αντίθετο με τις Συμπαντικές Αρχές της Εξέλιξης.

-Δεντράκι....άμα καταρρεύσει το υπάρχον σύστημα...μάλλον θα καταρρεύσουμε κι εμείς....! Πάει....χαθήχαμε...!

-Όλο αισιοδοξία είσαι. Φάτον....! Απλά.....τα ανοίγματα του χρόνου θα γίνονται πιο εμφανή από εδώ και στο εξής. Οι επικοινωνίες με την άλλη πραγματικότητα...θα έχουν μία άλλη δυναμική. Θα δέχεστε περισσότερες πληροφορίες από το Σύμπαν. Στο χέρι σας είναι να δημιουργήσετε ΑΡΕΣΤΑ πράγματα κι όχι δυσάρεστα. Να κάνετε μια νέα....Αρχή.

-Να σκεφτόμαστε ΘΕΤΙΚΑ....θες να πεις....!

Μα το Δία...τόπιασες...!

-Δεντράκι μου ευλογημένο...ήρθε η ΩΡΑ....της Ανθρωπότητας να μιλήσει....και να πράξει....σε μια συλλογική προσπάθεια...γιατί παρόλο την ευεργετική βοήθεια....που μπορούμε να δεχθούμε. από άλλους...ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ....θα αλλάξουμε τον Κόσμο. Στην ουσία...η δική μας ΣΚΕΨΗ....και η δική μας ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ...θα φέρει την μεταμόρφωση. Είναι καθαρά δική μας προσωπική διεργασία.

-Έτσι ακριβώς είναι...Άνθρωπέ μου. Ο καθένας σας απαντάει στον Ωκεανό για το τι έκανε με το δικό του μικρό κυματάκι...και όχι με το τι συμβαίνει στην απέναντι ακτή...!! Γκε γκε ;

Δεντράκι μου...με φώτισες σήμερα...με τον καθαρό σου Αιθέρα...!!! Νάσαι καλά. Σε ευχαριστώ...! Το ξέρω ότι ο καθένας οφείλει να κάνει την υπέρβασή του. Ας υποδεχτούμε αυτήν την ΑΛΛΑΓΗ....αυτή την μετάπτωση...ευχάριστα, γαλήνια.

-Αν οι ΕΛΛΗΝΕΣ...μωρέ.....βρούνε την χαμένη τους ταυτότητα...τότε σίγουρα θα υπάρχει άνοιξη....για τον Κόσμο. Έτσι θα πορευθείτε την επόμενη περίοδο του Υδροχόου...με την ελληνική αναγέννηση...! Ένας Έλληνας σας χρειάζεται....!

-Μα κι εγώ δεντράκι...Έλληνας είμαι...σταυρό να σου κάμω....!

-Τι σταυροκοπιέσαι μωρέ...Έλληνα μου. Σήκωσε ψηλά τα χέρια σου...κι αγνάντεψε τους Ουρανούς. Το Σύμπαν σε περιμένει....!

-Χμ....! Καλά που μας το υπενθύμισες...! Οφείλουμε και πάλι να γίνουμε γνήσια σπέρματα....αρετής και τόλμης.

-Η καινοτομία σας....είναι το δυνατό σας σημείο. Ένα όπλο Δημιουργίας....από την Πηγή. Πιάστε το σφυρί....και σφυρηλατήστε τη Ζωή.....! Αφήστε πίσω σας τα μαύρα πουλιά που φώλιασαν κι έχτισαν φωλιές στα μυαλά σας...και φτιάξτε νέους Παρθενώνες...!

-Έτσι είναι.....! Το αισθάνομαι κι εγώ...! Έρχονται νέες δονήσεις το 2013...!

-Άνθρωπε του Θεού....πιάσε το ζάρι...που σου δίνω....και ρίξε μια καλή ζαριά για την ανθρωπότητα.....για να σε δω.

-Να ρίξω. Λες να είμαι τυχερός. Για δες...δεν το πιστεύω...έφερα εξάρες....!!!

-Μόνοι μας φτιάχνουμε την τύχη μας. Με την ταχύτητα της Σκέψης μας...!

-Αχχχχ.....βελανιδιά μου...στοργική...ένα να ξέρεις ότι από σήμερα...δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα.....ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.....!!!


α- ΔΕΛΦΙΚΟΥΣ    χαιρε-τισμούς ....από τον ΕΛΛΑΝΙΟ  ΙΦΙΓΕΝΗ....(Ε.Ι.)

    

                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου