«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Δευτέρα, 4 Σεπτεμβρίου 2017

Ασκληπιός, ο πρώτος θεραπευτής της ψυχής διά μέσου των ονείρων

           Ιατρέ του πόνου μας, Ασκληπιέ, ξεκινώ το εγκωμιό σου, υιέ του Απόλλωνος, που αναδύθηκες μέσα από την θεϊκή Κορωνίδα από το Δώτιο πεδίο, κόρη του Βασίλια Φληγύα Μέγας στην ανθρωπότητα, Κατευναστή των σκληρών δεινών, και έτσι σε καλωσορίζω, Δάσκαλε. Με τον ύμνο αυτό δέομαι προς Εσέ.

                Ο Ασκληπιός, υιός της Κορωνίδας και του Απόλλωνος, ήταν ένας ευγενικός θεραπευτής και διδάσκαλος. Τα θεραπευτικά ιερά του ξεπερνούσαν σε αριθμό τα 300 και κάποια από αυτά λειτουργούσαν για περισσότερο από 1000 χρόνια. Από τη Μ.Ασία μέχρι τη Ρώμη οι ασθενείς από όλες τις κοινωνικές τάξεις συνέρρεαν για να θεραπεύσουν ασθένειες σωματικές ψυχολογικές ή πνευματικές που δεν επιδέχονταν άλλη θεραπεία.
 Το είδος της θεραπείας που λάμβανε χώρα στα Ασκληπιεία ονομαζόταν "Εγκοίμηση" και είχε ως εξής: Εξαγνισμό μέσω νηστείας, Κάθαρση μέσα από τραγωδίες και Θεραπεία μέσω των ονείρων. Οι αρχαίοι πίστευαν πως ο θεός επισκέπτονταν τον ασθενή με τη μορφή του ή με τη μορφή ζώου (θηριομορφισμός του θεού), ως φίδι, σκύλος ή πετεινός.

 Ένα από τα σημαντικότερα Ασκληπιεία της εποχής ήταν η Επίδαυρος. Στην Επίδαυρο αρχικά οι ασθενείς εξαγνίζονταν και έπειτα  περίμεναν μέσα στο "άβατον του Ασκληπιού", το πρώτο όνειρο που θα τους επισκεπτόταν. Το Άβατον ήταν ο θάλαμος της ύπνωσης. Κατά την ύπνωση τους στο άβατο, ο ασθενής οδηγείτο σ ένα στενό θάλαμο που τον περιέκλειε σαν μήτρα. Εκεί περίμενε επί ώρες ή επί ημέρες, για το θεραπευτικό όραμα όπου ο Ασκληπιός θα έκανε την εμφάνισή του - ως θεός, άντρας, αγόρι, φίδι ή σκύλος. Ο θεός άγγιζε το σημείο που έπασχε και έδινε συμβουλές στον ασθενή. Έτσι επιτυγχάνονταν η θεραπεία. Αυτή ήταν η λεγόμενη "επιφάνεια", δηλαδή η επίσκεψη του θεού μέσω ενός θεραπευτικού ονείρου.


              Το θαυμαστό θέατρο της Επιδαύρου, χωρητικότητας 14.000 ατόμων, κτίστηκε γύρω στο 400 π.Χ, με τις αμοιβές και τα δώρα που εισπράτονταν από τις θεραπείες. Η πρωτοφανής σχέση του θεάτρου με τη θεραπεία, έγκειται στο σκοπό του δράματος, δηλαδή στην Κάθαρση. Κάθαρση είναι η έντονη συναισθηματική, ψυχολογική και σωματική διαδικασία που φέρνει στην επιφάνεια, ενδυναμώνει και αποκαθαίρει τα συναισθήματα. Η Ελλάδα είναι αυτή που δημιούργησε τις δυνατότητες για κάθαρση μέσω της τραγωδίας, του λόγου, και των ιερών τελετουργιών θρήνου και εξαγνισμού. Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, σκοπός της τραγωδίας είναι η κάθαρση, ειδικά ο εξαγνισμός μέσω του ελέους και του φόβου. Η Ελληνική τραγωδία δεν δραματοποιεί προσωπικές ιστορίες, αλλά ιστορίες από το συλλογικό ασυνείδητο. Η ίδια η τραγωδία αποτελεί ένα συλλογικό όνειρο ή τελετουργία.

Σύμφωνα με το Νίτσε, η ελληνική τραγωδία επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην απολλώνια εκδήλωση της ονειρικής εικόνας - την οποία συνιστά το έργο και η παράσταση - και σε μια διονυσιακή μέθη – την παράδοση σε συναισθήματα που μας παρασύρουν σε μια υπέρβαση του εαυτού μας. Μας δίνεται ταυτόχρονα και το όνειρο και η εμπειρία της έκστασης στον κόσμο του ονείρο.

Το άτομο που υποφέρει ανίσταται, μεταμορφώνεται, φωτίζεται και διαφωτίζεται, ανακαλύπτωντας πως αποτελεί και ο ίδιος στοιχείο του μύθου. Η θεραπεία είναι το άλμα έξω από τον πόνο και μέσα στον μύθο. Όταν κάποιος βλέπει τον προσωπικό του αγώνα να αντικατοπτρίζεται στην ιστορία ενος μύθου, νιώθει αυτόματα ανακούφιση. Όπως εύστοχα τοποθετήθηκε ο Τζόζεφ Κάμπελ, «η ενοχή είναι αυτό που εξαλείφεται από το μύθο». Το προσωπικό δράμα κάποιου, με ακρίβεια αποτυπωμένο στην δομή μιας αρχαίας ιστορίας, υποδεικνύει σε αυτόν που υποφέρει πως δεν είναι ανώφελος, αλλά μάλλον μια απαραίτητη δοκιμασία που ενέχει κάποιο αιώνιο του ανθρώπινου δράματος.

Μια άλλη μέθοδος προσέγγισης του αρχαίου τρόπου ζωής συνίσταται στην πιστή αναπαραγωγή του τυπικού των μύθων. Μελετώντας προσεκτικά τους μύθους, τους θρύλους και τις αρχαίες παραδόσεις, μπορούμε να εντοπίσουμε το τυπικό για την τέλεση ιεροτελεστιών, τελετουργικών, ευλογιών, προσευχών και δοκιμασιών. «κάθε στοιχείο του μύθου παραμένει ζωντανό: το τυπικό, η πλοκή, ο περιβάλλων χώρος και η αρχαϊκή νοοτροπία ενός χαμένου μέσα στον χρόνο κόσμου. Έτσι, ο αρχαίος κόσμος είναι ανακτήσιμος ...» Οι μύθοι δεν μας αποκαλύπτουν μόνο τα αιώνια θέματα του ανθρώπινου δράματος, αλλά μας μιλούν και για το πώς, πότε, πού, με ποιούς και με τι τρόπο εξελίσσονταν αυτά τα δρώμενα στον αρχαίο κόσμο. Μπορούμε να επιλέξουμε να αναπαραστήσουμε τους μύθους, όχι απορρίπτοντας το παρόν μας για μια επιστροφή στο νεκρό παρελθόν, αλλά με άνετες, απλές και προσαρμοσμένες στην σύγχρονη πραγματικότητα μεθόδους, που αναζωογονούν και ανανεώνουν αυτήν την πραγματικότητα, επιτυγχάνοντας μια σύνθεσή  της με το αιώνιο. Όπως ο Λαο τσε δίδασκε «Μείνε με τους αρχαίους, πορεύσου με το Παρόν». 


           Η κατάδυση στον μύθο είναι εφικτή με διάφορους τρόπους: Με την καθοδήγηση ενος θεραπευτή, με μια τελετουργική προσέγγιση στην Φύση ή με ταξίδια ανά την υφήλιο. Με όποιο τρόπο και αν ακολουθήσουμε μια τέτοια πορεία στα βάθη του μύθου, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο: το άτομο ανακαλύτει την θέση του στο σύμπαν, ο φόβος και η αρνητική επίδραση που ξυπνάει στον καθένα μας η ψυχοπαθολογία μετατρέπεται σε αίσθηση συμμετοχής σ΄έναν αιώνιο, οικουμενικό αγώνα. Στον μύθο μοχθούμε όχι για τον εαυτό μας, αλλα για όλη την Ανθρωπότητα.
Σήμερα, ο άνθρωπος έχει ανάγκη την θεραπεία της ψυχής του, όσο ποτέ άλλoτε. Οι ειδικοί παραδέχονται ότι όλες οι παθήσεις έχουν σημαντικές ψυχοσωματικές διαστάσεις. Πολλές ασθένειες προέρχονται απο την ψυχή. Άλλες φτάνουν στην κορύφωση τους μετά από καιρό, όταν η ψυχή έχει πια αποτύχει να εκφράσει τα συναισθήματα, τις ανάγκες, τις ανισορροπίες και τις διαταραχές της μέσω του σώματος. Κατά συνέπεια οι ψυχοσωματικοί παράγοντες παίζουν κεντρικό ρόλο στην αποκατάσταση της λειτουργίας του ενιαίου συστήματος Σώματος-Νου.
Όπως δίδασκε ο Ιπποκράτης, είναι απολύτως απαραίτητο να αντιμετωπίζεται ο άνθρωπος ως σύνολο, ώστε να επιτευχθεί η σωστή και ολοκληρωμένη θεραπεία κάθε ασθένειας. Η σύγχρονη ιατρική αντιμετωπίζει τα σώματα ως μηχανές προς επιδιόρθωση, αγνοώντας τους περίπλοκους ψυχο-πνευματικούς παράγοντες που διέπουν την εξέλιξη της υγείας μας. Η χρήση των φαρμάκων επιδιώκει μόνο την εξαφάνιση του πόνου, ενώ θα έπρεπε να αφουγκραζόμαστε τι προσπαθούν να μας πουν για την εσωτερική μας κατάσταση.

 Για να αφυπνίσουμε τις Θείες δυνάμεις της ίασης στην ζωή μας και να εισέλθουμε στο πεδίο του ζωντανού μύθου, δεν χρειάζεται να εγκαταλείψουμε την ενδεχόμενη πίστη μας στον μονοθεϊσμό ή στον σύγχρονο τρόπο σκέψης. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσωποποιήσουμε την θεραπευτική δύναμη του πρωταρχικού Ενός και να της επιτρέψουμε να εισέλθει εντός μας. Σύμφωνα με τον Πρόκλο, «...ο Ασκληπιός είναι αυτή η πλεύρα του Θείου που αποτρέπει το σύμπαν να ασθενήσει ή να γεράσει, και τα στοιχεία της Φύσης από το να χαλαρώσουν τους άφθαρτους δεσμούς μεταξύ τους». 
 

           Ο Ασκληπιός διαθέτει τρία ιερά ζώα-σύμβολα που παίζουν σημαντικό ρόλο στη θεραπευτική διαδικασία: το φίδι, το σκύλο και τον πετεινό.

 Το φίδι εκπροσωπεί τη μητέρα Γη, καθώς και κάθε είδους μεταμόρφωση. Σε όλες τις παραδόσεις , εκτός αυτή του ιουδαιο-χριστιανισμού, η μορφή του φιδιού είναι φορέας αγαθοεργών και ευπρόσδεκτων δυνάμεων.Η λατρεία των φιδιών και η σύνδεσή τους με θεραπευτικές ιδιότητες ήταν ευρύτερα γνωστές σε όλη τη μεσογειακή λεκάνη. Ο Ασκληπιός κατείχε αυτή την τέχνη θεραπείας μέσω των φιδιών κυρίως σε συμβολικό επίπεδο. Η αλλαγή του δέρματος του φιδιού συμβόλιζε την εσωτερική αλλαγή και μεταμόρφωση. Όταν ονειρευόμαστε φίδια είναι σαν να εχουμε κοιμηθεί σε άβατον. 

              Ο Ασκληπιός παριστάνεται κρατώντας μία μεγάλη ράβδο τυλιγμένη με ένα μεγάλο φίδι, καθώς και το, γνωστό σε όλους μας σύμβολο της ιατρικής, Κηρύκειο του Ερμή, είναι η ράβδος γύρω στην οποία ελίσσονται δυο φίδια, που έχουν διττή ιδιότητα μη γνωρίζοντας εκ των προτέρων εάν η επίδραση τους θα είναι ευεργετική ή επιβλαβής και αυτό γιατί εξαρτάται και καθορίζεται πάντα από τις συνθήκες και τη διάθεση του ¨Εγώ¨, που σχετίζεται με τις δυνάμεις του Ασυνείδητου. Εάν το αναδυόμενο υλικό του ασυνείδητου βοηθήσει στην επούλωση και θεραπεία ή εάν προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερη βλάβη, εξαρτάται καθαρά από τέσσερεις μεταβλητές: τη στάση του Εγώ μας απέναντι σ αυτό, τους θεούς καθοδηγητές που το βγάζουν στην επιφάνεια βοηθώντας μας να το χρησιμοποιήσουμε, το περιβάλλον και τη κοινωνία που λειτουργούν σαν δοχεία αποθήκευσης υλικού, καθώς και τον τρόπο που αυτό απελευθερώνεται-κατα λάθος, ή απο τραυματική εμπειρία, από διαδική σύγκρουση ή κατά τη διάρκεια θρησκευτικών τελετουργιών και ιερών δρώμενων.

 «Ότι μας δηλητηριάζει, μπορεί να μας θεραπεύσει. Ότι μας θεραπεύει  μπορεί να μας δηλητηριάσει».
 Αρχαίος χρησμός του Απόλλωνος.

 Ως δεύτερο ζωο του Ασκληπιού συναντάμε τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου, τον σκύλο, ένα ον πιστό και συμπονετικό προς το είδος μας. Ένα ζώο που μπορεί να λειτουργεί ως αγγελιοφόρος μεταξύ των ανθρώπων και του ζωικού βασιλείου. Σύμφωνα με έναν μύθο των Ινδιάνων Σενέκα, όταν οι άνθρωποι πρωτοδοκίμασαν κρέας, τα ζώα εγκατέλειψαν τη μέχρι τότε ενιαία κοινωνία και ανέπτυξαν διαφορετικές γλώσσες. Τότε ο Δημιουργός έδωσε ως δώρο στους ανθρώπους τον σκύλο, ώστε να υπάρχει πάντα ένας δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ αυτών και της υπόλοιπης Φύσης. Ο σκύλος συχνά σε πολλές δοξασίες είχε τον ρόλο του ψυχοπομπού. Είναι τα πιό κατάλληλα ζώα να μας οδηγήσουν στον κόσμο των πνευμάτων, γιατί έχουν την ικανότητα να ακολουθούν την αλάνθαστη διαισθησή τους.

          Το τρίτο ιερό ζώο του Ασκληπιού, και πιο προτιμητέο για θυσίες ήταν ο πετεινός. Για την ακρίβεια ο πετεινός θυσιάζοταν μόνο στον Ασκληπιό και σε κανέναν άλλον θεό. Ο πετεινός είναι το ζώο που δρασκελίζει το γιν και το γιανγκ, το φως και το σκοτάδι, την ημέρα και την νύχτα. Μας αφυπνίζει την συνειδητότητα ξυπνώντας μας στο λυκαυγές, και μας αποσπά από τα όνειρα, τα όνειρα εκείνα μέσα από τα οποία θεράπευε ο Ασκληπιός, φέρνοντας στην επιφάνεια της συνειδητότητας τον ίδιο τον πυρήνα της οδύνης. Το εγερτήριο σάλπισμα του, αφυπνίζει σηματοδοτώντας την απομάκρυνση από τα όνειρα, συμβολίζει την αποτελεσματική παρέμβαση του θεραπευτή, που βγάζει από το σκοτάδι του ασυνειδήτου, την πάθηση και την επαφή με το Θείο και τα εκθέτει στο λαμπρό φως της επίγνωσης και της διαθεσιμότητας.

               Ο Σωκράτης και ο μαθητής του Πλάτωνας, πίστευαν στις δυνάμεις του Ασκληπιού. Ο Πλάτων δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στις τελευταίες στιγμές του μεγάλου φιλοσόφου λόγω ότι ήταν ασθενής. Την προηγούμενη μέρα, ο Σωκράτης συμβούλεψε τον Πλάτωνα «να απευθυνθεί στο ιερό του Ασκληπιού για να θεραπευτεί, αλλά να μην ξεχάσει όταν θα ξυπνούσε θεραπευόμενος από την ασθένεια να θυσίαζε έναν πετεινό». Ο Σωκράτης πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας του μέρας με τους μαθητές του, λέγοντας τους ότι ο θάνατος δεν είναι τίποτα άλλο πάρα ο διαχωρισμός της ψυχής απο το σώμα. Ο μεγάλος αυτός φιλόσοφος μας άφησε λέγοντας ότι ο θάνατος είναι η θεραπεία του πόνου της ψυχής.

 Η θεραπεία της ψυχής πρέπει να ξεκινά από την μικρή μας ηλικία, και να σταματά μόνο με τον θάνατο μας. Ο ύπνος, δίδυμος αδερφος του θανάτου, μας χαρίζει απλόχερα τα όνειρα. Τα όνειρα δεν έχουν ούτε χρόνο, ούτε συγκεκριμένη πηγή, προέρχονται από εκεί που έχουμε στρέψει την προσοχή της ύπαρξής μας. Άλλοτε μας θεραπέυουν, και άλλοτε μας οδηγούν σε περίεργα μονοπάτια. Είναι πολλοί αυτοί που ταξίδεψαν μέσα από τα όνειρα τους, ή είδαν ένα πιθανό σενάριο του μέλλοντος τους, άλλοι εγκλωβίστηκαν στο αστρικό ή μεσο-αστρικό πεδίο, που βασιλεύει ο πρίγκιπας της πλάνης, και πλανεύτηκαν με όσα είδαν, ώντας βέβαιοι οτι έζησαν κάτι το αληθινό. Ο ύπνος μας φέρνει σε επαφή με έναν κόσμο γεματό πιθανότητες που μπορούν να υλοποιηθούν στο παρόν μας. Είναι η μόνη αληθινή διέξοδος της ψυχής όσο βρίσκεται στο υλικό σώμα, και ο μόνος τρόπος για να λάβει πραγματικές πληροφορίες απο κοσμικά επίπεδα που την βοηθούν να διατηρήσει τον προεπιλεγμένο από την ίδια, δρόμο της επί γης, αφού η λήθη μας απαγορεύει συνειδητά να θυμηθούμε τα συμβάντα ανάμεσα στις ενσαρκώσεις μας. Με λίγα λόγια, όταν το σώμα ξυπνά, το αληθινό μέρος της ψυχής κοιμάται. Όταν το σώμα κοιμάται, τότε η αφύπνιση ξεκινά.
 Τα όνειρα είναι ζωντανές εμπειρίες της ψυχής και ως προσωπικές ψυχικές μας εμπειρίες πρέπει να αντιμετωπίζονται, αντί να αναλύονται απλώς και να ερμηνεύονται. Η ανάλυση θα πρέπει να υποστηρίζει και να καθοδηγεί την εμπειρία του ονείρου, όχι να την υποκαθιστά. Όταν ξυπνάμε το πρωί, θα έχουμε όφελος αν ρωτήσουμε τον εαυτό μας: « τι έκανα στα όνειρα εχθές το βράδυ;» αντί του «Πως να ερμηνεύσω το όνειρο αυτο;»


               Πρέπει να εγκαταλείψουμε τον συνηθισμένο χώρο και χρόνο της καθημερινότητας μας. Να βρούμε γαλήνια μέρη μέσα στην φύση, στα δάση, στην θάλασσα ή στο βουνό. Μακριά απο ότι μας αναγκαζεί να είμαστε δούλοι της καθημερινότητας μας. Αυτός ο χώρος ο άγνωστος ας γίνει το ιερό μας, ας γίνει η μήτρα του άβατου ιερού μας. Με σύγχρονους όρους, η κάθαρση μπορεί να απαιτεί αλλαγές στον τρόπο ζωής, όπως η νηστεία και άλλων περιορισμών. Την σωματική αποκάθαρση με λούσιμο και άλλες μορφές καθαρισμού συμπεριλαμβανομένης της εφίδρωσης, του ατμόλουτρου, της απλής και καθαρής ενδυμασίας. Την αποχή από το σεξ, το διάβασμα, την τηλεόραση και από αλλες παρόμοιες καθημερινές δραστηριότητες, με παράλληλη εισαγωγή άλλων, όπως το περπάτημα, ο διαλογισμός, η τήρηση σιωπής και ότι άλλο μας απομακρύνει από τις παρεμβολές του καθημερινού βίου. Τέτοιες  ολοκληρωμένες πρακτικές που αφορούν το σώμα και το πνεύμα, είναι καταλυτικές για μια εμπειρία «υπό συνθήκες ύψιστης αφύπνισης».

Αυτές οι τεχνικές επιφέρουν «αυτοσυγκέντρωση και επαφή με το Παρόν», η οποία όταν είναι αρκετά ισχυρή, οδηγεί σε ένα άλλο επίπεδο συνειδητότητας. Με άλλα λόγια η Κάθαρση απαιτεί την πλήρη κατάργηση των ορίων που συνήθως θέτει το Εγώ μας. Κατά την διάρκεια της τελέτης, τα όρια θα επαναπροσδιοριστούν κατά τρόπο που να εξυπηρετούν καλύτερα την υγεία και τις λειτουργίες μας

Μετά την Κάθαρση, την ανάπαυση και την πλήρη αποστασιοποίηση από την καθημερινότητα, μπορούμε να εισέλθουμε στο άβατο, στον ιδιαίτερο χώρο που είναι αφιερωμένος στην συνάντηση με το υπερ-ατομικό. Μπαίνουμε ντυμένοι ως ικέτες πλησιάζοντας την ύψιστη δύναμη ξυπόλυτοι, πλησιάζουμε τον Θεο απαλλαγμένοι από κάθε τι ενδεικτικό αυτής της εγκόσμιας ταυτότητας. Έτσι με την πίστη ότι ο Θεός, ο Λόγος, η Υπέρτατη δύναμη, γνωρίζει πλέον ποιοί πραγματικά είμαστε και τι ακριβώς έχουμε ανάγκη, προσφέροντας μας μια πιό ολοκληρωμένη ταυτότητα.

Υπάρχουν πολλες μορφές «θεμελιωδών ιεροτελεστιών». Αναζήτηση οραματισμού, πνευματικοί χοροί, ψαλμοί, βαθύς διαλογισμός, προσκύνημα σε ιερούς τόπους, κοπιαστικές ή επικίνδυνες εξορμήσεις στην φύση, ακόμη και ακραίες προκλήσεις, όλα αυτά μπορεί να συνιστούν μια θεμελιώδη ιεροτελεστία.

 Η θεραπεία της ψυχής απαλύνει τον πόνο της. 
Ο ύπνος, μας δίνει απαντήσεις και λύσεις όταν η σύγχρονη ιατρική δεν μπορεί να βοηθήσει. Λίγο πριν κοιμηθούμε, στο τέλος της ημέρας και λίγο πριν πεθάνουμε, στο τέλος της ζωής μας, εκείνες οι λιγοστές στιγμές, είναι τόσο σήμαντικες, όσο είναι ολόκληρη η μέρα μας, και η όλη η ζώη μας, γιατί ο ύπνος και ο θάνατος θα μας δώσουν την θεραπεία και τις απαντήσεις που χρειάζεται η ψύχη μας.

Αφιερώστε τον χρόνο πριν από τον ύπνο σας, σε σκέψεις που δεν αφορούν το παρελθόν ή το μέλλον, μην αποκοιμηθείτε ψάχνοντας για λύσεις στα προβληματά σας, μην κάνετε σκέψεις κα εικασίες για οτιδήποτε και κλείσουν τα βλέφαρα σας έτσι.. Δεν πρέπει! Κοιμηθείτε χώρις σκέψεις και άγχος, με την σιγουριά που αποκοιμιέται ένα μωρό στην αγκαλιά της μητέρας του. Οι λύσεις, οι απαντήσεις και οι θεραπείες, θα σας επισκεφτούν.






...ας εισέλθει...
...έχει δέκα μέρες...
...να εισέλθει, αφού πλυθεί...
...για να ελευθερωθεί, πρέπει να εξαγνιστεί πλήρως...
...με λευκό χιτώνα και με θειάφι, και με δάφνη...
...με ταινίες στα μαλλία που θα επιτρέψουν την πλήρη κάθαρση...
...ας πλησιάζει τον θεό...
Στο μεγάλο άβατο, στο εγκοιμητήριο...
Με αγνές λευκές θυσίες, στολισμένες με κλάδους ελιάς...
Μήτε δαχτυλίδια-σφραγίδες, μήτε ζώνη, μήτε...
...ξυπόλυτος...
...ας εισέλθει!

(Περιγραφή από το Ασκληπιείο της Περγάμου της εποχής του Γαληνού...)         



Βιβλιογραφία: Η θεραπεία της ψυχής μέσα από τα όνειρα. 
Edward Tick
Εκδόσεις ΕΝΑΛΙΟΣ




15 σχόλια:

  1. ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ......

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ

    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΕΙΠΑ

    Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ !

    ΕΥΧΕΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άψογη αναρτηση με νέες γνώσεις καθαρές και απλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ ΕΥΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ......................
    .
    ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ.
    .
    ΥΣ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΙΤΑΛΚΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ!
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ .

      Διαγραφή
    2. ouranio.genos@gmail.com
      Είναι το e-mail του ιστολογίου. Μπορείτε να στέλνετε τα μνμ σας εκεί για προβληματισμούς, ερωτήσεις ή απορίες. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    3. ΤΕΛΕΙΑ !
      .
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ .

      Διαγραφή
  5. ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ
    Στίς 28/11/2017 συζητήθηκεν η από 20/12/2016 αίτησίς μας μετά από παραπομπή από τό ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΙΚΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ, στό ΣτΕ, κί αφορά τήν άρνησιν – παράλειψιν της Διοικήσεως νά μάς επιτρέψη νά εισέλθωμε στόν Κοινόχρηστο Χώρο Πρασίνου καί νά λειτουργηθούμε στόν Ιερόν Ναόν μας ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ – ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ επί της Ιεράς Οδού αρ. 114.
    Εκκρεμούν ακόμη:
    1. Η αίτησις ακυρώσεως κατά της αδείας του τεμένους του ισλάμ στό Ε’ Τμήμα του ΣτΕ, καθώς καί η αίτησις ακυρώσεως ενώπιον του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ κατά τής οικοδομικής αδείας του τεμένους του ισλάμ.
    2. Αίτησις ακυρώσεως κατά τής συγκροτήσεως του ΔΣ του ανωτέρω τεμένους ενώπιον του ΣτΕ.
    3. Σειρά μηνύσεων κατά της αρχαιολογικής υπηρεσίας Αθηνών, κατά των υπευθύνων του ΥΠΕΚΑ καί του Δήμου Αθηναίων.

    Ο αγώνας συνεχίζεται!

    Στον ανωτέρω Ναόν βεβαιώνει και το ίδιο το ΑΤ ότι προσερχώμεθα ανελλιπώς από 13/11/2016 ἐως και την 29/11/2017 προκειμένου να τελέσωμε τα θρησκευτικά μας καθήκοντα έξωθεν της ερμητικά κλειστής θύρας του κοινοχρήστου χώρου πρασίνου εμποδιζόμενοι από την Πολιτεία να τελέσωμε τα ορθόδοξα θρησκευτικά μας καθήκοντα με ιερέα τόν π. Κλεομένη. Και θα συνεχίσωμε να προσερχώμεθα και να έχωμε ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ.

    Παρακαλούμε να έχωμε όλοι ΠΙΣΤΙ στον ΘΕΟ μας και να είμεθα ευσεβείς και προσεκτικοί στις εκφράσεις μας.

    Ο αγώνας συνεχίζεται!

    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΝ
    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Κ. ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ – ΓΕΩΡΓΙΟΥ Ι. ΧΟΡΤΑΤΟΥ – ΛΑΜΠΡΟΥ Π. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ6 Μαρτίου 2018 - 12:50 μ.μ.

    .
    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..............
    .
    ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ -Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν
    ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
    ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΜΕΤ’ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ
    Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν, κατοίκου Ἀθηνῶν, ὁδός Μαυρομιχάλη ἀρ. 182.
    ΠΡΟΣ
    Τόν Ἀξιότιμον Πρόεδρον τῆς Δημοκρατίας τῆς Ἑλλάδος κ.κ. Προκόπην Παυλόπουλον.
    Ἀξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
    Εὐλαβῶς Σεβομένη τόν Ὓψιστον θεσμόν τοῦ Πολιτεύματός μας, εὑρίσκομαι εἰς τήν θλιβεράν ἀνάγκην νά Σᾶς θυμίσω τά κάτωθι:

    1. Κατά τό Ἂρθρον 33§2 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματός μας ἐδώκατε τόν κάτωθι ὃρκον:
    «Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίας και Αδιαίρετης Τριάδας να φυλάσσω το Σύνταγμα και τους νόμους, να μεριμνώ για την πιστή τους τήρηση, να υπερασπίζω την εθνική ανεξαρτησία και την ακεραιτότητα της Χώρας, να προστατεύω τα δικαιώματα και της ελευθερίες των Ελλήνων και να υπηρετώ το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού».
    2. Ὡς διακεκριμένος ἐπιστήμων γνωρίζετε καλύτερον ὃλων ὃτι ὁ Αὐτόχθων Ἑλληνικός Λαός ἒχει πληγῆ κατάφωρα εἰς ἃπαντας τούς τομεῖς νομιμοφανῶς ὑπό τήν ἀπειλήν τῆς δῆθεν ἀνάγκης τῶν μνημονίων μέ τά «γνωστά» παρεπόμενά των, κυριολεκτικῶς κατεχόμενος ἀπό τήν «ΤΡΟΪΚΑ ἢ ΘΕΣΜΟΥΣ» ἀφαιμασσόμενος ἀπό κακόβουλα καί ἐξωφλημμένα δάνεια, διωκόμενος εἰς ἐξορίαν πέραν τῆς Πατρίδος, ἐμπαιζόμενος ἀπό «τούς περιφήμους ἑταίρους» τόσον εἰς τήν Εὐρωπαϊκήν Ἓνωσιν ὃσον καί εἰς τούς Διεθνεῖς Ὀργανισμούς, ἐκτοπιζόμενος μεθοδικῶς ἀπό «δῆθεν» πρόσφυγες.
    Ἀξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
    • Ὁ αὐτόχθων Ἑλληνικός Λαός ἒχει γενοκτονηθῆ!
    • Ἡ Ἱερά Ἑλλάς «ἁρπάζεται» συστηματικά καί ἀπειλεῖται ἡ ἐδαφική ἀκεραιότης της.
    • Ἡ Ἱερά Ἑλλάς ἐμπαίζεται εἰς τό Πρόσωπόν Σας ἀπό τήν Μέρκελ, τόν Γιούνκερ, τόν Ζάεφ, τόν Ἐρντογάν, τόν Ράμα ἀλλά καί ἀπό τούς ἐκπροσώπους τῆς Ἑλληνικῆς Βουλῆς καί τῆς Κυβερνήσεως οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται νά δώσουν τόν Συνταγματικόν Ὃρκον τους εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα καί νά πείθωνται εἰς τάς Συνταγματικάς ἐπιταγάς.
    Ἀξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
    Ἡ Κυβέρνησις καί ἡ Διοίκησις παραβαίνουν ἀνηλεῶς τάς διατάξεις τῶν ἂρθρων τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος.
    Πάντα τ’ ἀνωτε΄ρω δέν χρειάζεται ν’ ἀναλυθοῦν διότι τά γνωρίζετε παντός ἑτέρου καλύτερον.
    Ὃμως καί ὁ Ἑλληνικός Λαός γνωρίζει.
    Καί ἑγώ ὡς Ἑλληνίδα πολῖτις γνωρίζω τά δικαιώματα καί τάς ὑποχρεώσεις μου, ὃπως ἀπορρέουν ἀπό τόν Ἀνώτατον Καταστατικόν Χάρτην τῆς Πολιτείας μας.
    Ὃθεν Δ ι α μ α ρ τ υ ρ ο μ έ ν η, δι’ ὃσα ἐπιτρέπετε νά διαπράττωνται εἰς βάρος μου καί εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἒθνους μου.
    Σᾶς ὑ π ε ν θ υ μ ί ζ ω τάς ἐκ τοῦ Συντάγματος ὑποχρεώσεις Σας ἒναντι τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἒθνους καί
    Σᾶς κ α λ ῶ – ἒχουσα ἐκ τοῦ Συντάγματος τό Δικαίωμα ἃμα δέ καί τήν ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ – εἰς τήν ἐφαρμογήν τῶν Διατάξεων τοῦ Συντάγματος τῆς Ἑλλάδος.
    Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μου ἁρμόδιος Δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως πρός τόν κ. Προκόπην Παυλόπουλον, Πρόεδρον τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας πρός γνῶσιν του καί διά τάς νομίμους συνεπείας, καλούμενον ὡς ἀνωτέρω, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
    Ἀθῆναι 5/3/2018
    Ἡ ἐξωδίκως διαμαρτυρομένη καί
    προσκαλοῦσα Δικηγόρος.
    lampros stathopoylos lamstat@hotmail.com
    .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ……………………….
    .
    .
    .
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΒΑΣΤΑΤΕ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ! ! !
    .
    .
    ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    .
    .
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ8 Απριλίου 2018 - 4:20 μ.μ.

    .
    .
    ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ
    .
    .
    .
    .
    ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ………
    ΕΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ , ΦΥΛΕΣ , ΠΑΤΡΙΔΕΣ ,
    ΤΟ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΘΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ,
    ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΑΙΜΑΤΩΒΑΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ
    ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ ……………
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ……..
    Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ !
    ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ !
    ΧΡΟΝΙΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΛΑΝΗΤΗ !
    ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΕΞΕΛΗΓΜΕΝΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΖΩΗΣ
    ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ,
    ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
    ΘΕΛΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ …………..
    ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Η ΓΗ ΞΕΒΡΑΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ! ! !
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ
    ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ , ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ,
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑ ,
    ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !

    ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ :

    «Προορισμὸς τοῦ Ἕλληνος εἰς τὸν κόσμον αὐτόν , ἦταν καὶ θὰ εἶναι
    ὁ ἐξανθρωπισμὸς τῆς οἰκουμένης »
    .
    Περικλῆς Γιαννόπουλος (1869-1910)

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ,
    ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ
    ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ,
    ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΒΑΣΜΟ , ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ,
    ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ
    ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΦΕΛΗΘΕΙ
    ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ
    Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ
    ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΖΩΗΣ !
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ
    ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ !
    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΝΑ , ΣΚΛΗΡΑ , ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΑΓΝΩΜΟΝΑ ,
    ΑΧΑΡΙΣΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ,
    ΠΟΛΕΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ! ! !
    ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΖΗΜΙΑ ,
    ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΗ ,
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ……………
    ΕΑΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΒΗΜΑ – ΒΗΜΑ
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ……
    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΑ ΟΣΑ ΘΑ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΑΝ
    ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ……………….
    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ !
    ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ,
    ΜΑΡΤΥΡΑ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΛΙΟΠΑΘΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ,
    ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ .
    ΓΡΑΦΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΒΛΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ,
    ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΩΣ ΕΧΕΙ !
    ΠΡΟΣΟΧΗ , ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ !
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ !
    ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ; ; ;
    ΑΠΛΑ ΧΙΛΙΕΤΕΙΕΣ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΑ
    ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ
    ΓΙΑ ΕΦΗΜΕΡΑ ΩΦΕΛΗ ………….
    ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ !
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΩ !
    ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ,
    ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ,
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ !
    .
    .
    .
    Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ ,
    ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ,
    ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΟΥΝ.
    ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ ,
    ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ , ΤΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ,
    ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ,
    ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ , ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ.
    .
    .
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ
    .
    .
    .
    ΥΣ.
    .
    ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    .
    ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ,
    .
    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ,
    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ …………
    .
    .
    .
    .
    Ν Ε Μ Ε Σ Ι Σ
    .
    .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ …………………….
    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ20 Απριλίου 2018 - 3:29 μ.μ.

    .
    Πέμπτη, 19 Απριλίου 2018
    ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ! Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΞΗΓΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ! ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ ΠΑΥΛΌΠΟΥΛΟΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑΤΙ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ "ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ...
    https://www.youtube.com/watch?list=PLe0GhIHeD8zS845yFw4muamV03q5jDLzp&v=d-rvLnc2dEg

    https://indobserver.blogspot.gr/2018/04/blog-post_745.html#comment-form

    .
    Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο Κ. Μαζαράκης
    ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ
    ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ ,
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ,
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ
    ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΝΟΜΟΙ !
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 2010 !
    ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ; ; ;
    ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΠΑΜ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ !
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΞΑΝΑΛΕΩ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩ ΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ; ; ;
    ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ , ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΗΓΕΝΗ ΕΛΛΗΝΑ; ; ;
    ΕΦΥΓΑΝ ΤΑ ΛΑΜΠΡΟΤΕΡΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ! ΜΕ ΠΤΥΧΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΝΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΟΥΝ 170 ΔΙΣ ΕΥΡΩ !
    ΤΟ ΕΠΑΜ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ , ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ !
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ Ι , ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ , ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙΙ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ
    ΓΕΝΙΚΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΔΟΥΒΛΙΝΟ 1 -2- 3 , ΤΟ ΕΠΑΜ ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ………
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ …
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΑ ….
    ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΤΗ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΜ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ….
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΟΡΙΟ ……………..
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ,
    ΔΕΝ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΓΗΓΕΝΗ ΕΛΛΗΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ …………….
    .
    ΥΨΙΣΤΕ ΣΩΣΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ .
    .
    ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ………
    .
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
    .
    .
    .
    ΕΑΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ , ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΟΥ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ !
    .
    .
    .
    ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !
    .
    ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ !
    .
    ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ !
    .
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΕ ΤΟΚΟΥΣ !
    .
    ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ !
    .
    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΡΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΝΟΜΕΣ ΗΤΑΝ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΚΡΙΣΗ !
    .
    ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΠΟΙAΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ,
    .
    ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !
    .
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ - ΞΕΠΟΥΛΟΥΣΑΝ -
    .
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
    .
    ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    .
    ΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΣΤΥΛ ΙΝΔΙΑΝΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ .........
    .
    ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΑ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ !
    .
    ΑΚΥΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΩΝ
    .
    ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ !
    .
    ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΟΣΩΝ ΗΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ !
    .
    ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ !
    .
    ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΕΕ !
    .
    ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ ! ! !
    .
    .
    ΛΕΥΤΕΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ .
    .
    .
    ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ
    .
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ2 Αυγούστου 2018 - 12:12 μ.μ.

    Τρίτη, 31 Ιουλίου 2018
    ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ! ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΟΥ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΙΕΡΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΑΣ!


    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ

    Η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ



    Ενημερώνω τον Ελληνικό λαό για τις παρακάτω ενέργειές μου και τον προσκαλώ να τις αγκαλιάσει με τον πατριωτισμό που τους αρμόζει και να τις κάνουν κτήμα τους, για την τελική ΝΊΚΗ και απόδοση δικαιοσύνης, από τους εκπροσώπους της συνταγματικής νομιμότητας!
    http://i2.wp.com/www.arxaiaithomi.gr/wp-content/uploads/2018/07/%CE%99%CE%95%CE%A1%CE%91-%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A3-%CE%B1.jpg?resize=640%2C451
    ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
    ΕΞΩΔΙΚΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ
    ΜΕΤ’ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
    Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Παντελίδου τοῦ Κίμωνος, δικηγόρου Ἀθηνῶν, ὁδός Μαυρομιχάλη ἀρ. 182, δι’ ἑαυτήν καί ὡς πληρεξουσίας Δικηγόρου κατοίκων τοῦ Βοτανικοῦ καί τῆς Διαδημοτικῆς Περιοχῆς τοῦ Ἑλαιῶνος.
    ΠΡΟΣ
    Τήν ἀξιότιμον Πρόεδρον τοῦ Ἑλεγκτικοῦ Συνεδρίου, κατοικοεδρεύουσαν ἐν Ἀθήναις.
    Ἀξιότιμε κ. Πρόεδρε,
    Ἒχουσα ἒννομον συμφέρον ὡς Ἑλληνίδα πολῖτις καί ὡς πληρεξουσία Δικηγόρος κατοίκων τοῦ Βοτανικοῦ καί τῆς Διαδημοτικῆς περιοχῆς τοῦ Ἑλαιῶνος,διαχειριζομένη ἐπί σειράν ἐτῶν ἐξωδίκως καί δικαστικῶς ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείαςτήν ὑπόθεσιν τοῦ Ἰσλαμικοῦ Τεμένους,καί πληροφορηθεῖσα μόλις προσφάτως ἀπό διαδικτυακόν δημοσίευμα ὃτι ἐκκρεμεῖ ἐνώπιον τοῦ Ἐλεγκτικοῦ Συνεδρίου «πρός ἒλεγχον συμπληρωματική σύμβασις διά τήν ἐκτέλεσιν συμπληρωματικῶν ἐργασιῶν» εἶμαι ὑποχρεωμένη νά Σᾶς ἐνημερώσω ὡς πρός τά κάτωθι:
    Α. Ἐκκρεμεῖ ἐνώπιον τοῦ Ε’ Τμήματος τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας αἲτησις ἀκυρώσεως τῆς οἰκοδομικῆς ἀδείας ὡς καί ἂλλων συναφῶν πράξεων ἢ παραλείψεων τῆς Διοικήσεως διά τήν κατασκευήν τοῦ ἰσλαμικοῦ Τεμένους διά πλείστας παρανομίας, καθιστώσας τό κτῖσμα αὐτό παράνομον.
    Σημειωτέον ὃτι ἒχομεν καταθέσει καί συζητήσει καί προηγουμένας αἰτήσεις ἀκυρώσεως διά τάς ἑκάστοτε παρανομίας τῶν ἀποφάσεων καί πράξεων τῆς Διοικήσεως διά τήν κατασκευήν τοῦ ἰσλαμικοῦ τεμένους ἓνεκεν τῶν ὁποίων ἡ Διοίκησις προέβαινεν εἰς διορθώσεις διά τῆς ἐκδόσεως τροπολογιῶν.
    Κατά τήν ἐκκρεμοῦσαν αἲτησίν μας αὐτήν μεταξύ τῶν ἂλλων λόγων προσβάλλομεν τήν νομιμότητα τοῦ κόκκινου περιγράμματος ὡς τοῦτο προσδιορίζεται εἰς τήν γνωστήν τροπολογίαν τοῦ ἂρθρου 4 τοῦ Ν. 4327/14.5.2015 ΦΕΚ 50Α (Ν. «Λαφαζάνη»), ὡς καί τῶν ὑφισταμένων κτισμάτων τοῦ συγκεκριμένου χώρου, ὡς καί τοῦ συγκεκριμένου ἀνεγερθέντος κτίσματος τοῦ τεμένους (ὁρᾶτε σχετ. 1, σελίδες 60).
    Β. Ἐκκρεμεῖ ἐνώπιον τοῦ Διοικητικοῦ Ἐφετείου Ἀθηνῶν (ἀκυρωτική διαδικασία) αἲτησίς μας διά τήν ἀκύρωσιν τοῦ ἀπό 10/10/2016 συμφωνητικοῦ συμβάσεως ἀναθέσεως τῆς κατασκευῆς τοῦ ἒργου ὁμοῦ μεθ’ ἑτέρων πράξεων τῆς Διοικήσεως καθιστωσῶν τήν κατασκευήν τοῦ κτίσματος παράνομον καί αὐθαίρετονκαί δή ἐντός περιοχῆς εἰς τήν ὁποίαν δέν διηνοίχθησαν δρόμοι οὒτε συνετάγη πρᾶξις τακτοποιήσεως καί ἀναλογισμοῦ τῶν ἰδιοκτησιῶν καί ΑΝΕΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΥΨΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ (ὁρᾶτε σχετ. 2 καί 3, σελίδες 25 καί 11).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ2 Αυγούστου 2018 - 12:12 μ.μ.

    Γ. Ἐκκρεμεῖ ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείαςαἲτησίς μας κατά παραπομπήν ἀπό τό Διοικητικόν Πρωτοδικεῖον Ἀθηνῶν περί ἀκυρώσεως τῆς σιωπηρᾶς ἀρνήσεως τῆς Διοικήσεως νά ἱκανοποιήση τό αἲτημά μας νά προσευχώμεθα καί τελοῦμεν τά θρησκευτικά μας καθήκοντα εἰς τόν Ὀρθόδοξον Ναόν Ἁγίας Τριάδος – Παναγίας Ἑλευθερώτριας εἰς τόν Βοτανικόν καί ἐπί τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ ἀρ. 114 τεθέντα εἰς Δημοσίαν Λατρείαν κείμενον ἐντός τοῦ κοινοχρήστου πρασίνου καί ἐντός προϋφισταμένου κτίσματος τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦπαραπλεύρως τοῦ παρανόμου κτίσματος τοῦ ἐπιδόξου τεμένους (ὁρᾶτε σχετ. 4, σελίδες. 38).
    Δ. Ἐκκρεμεῖ ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας αἲτησίς μας διά τήν ἀκύρωσιν ἀποφάσεων τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας σχετικῶς μέ τήν σύστασιν τῆς «Διοικούσης Ἐπιτροπῆς τοῦ ἰσλαμικοῦ τεμένουςἈθηνῶν».
    Μεταξύ τῶν λόγων ἀκυρώσεως τῶν ἀποφάσεων αὐτῶν εἶναι καί ἡ παράβασις τοῦ Ἂρθρου 90 τοῦ ΠΔ 63/2005,καθ’ ἣν «πρέπει νά ἀναγράφεται τό μέγεθος τῆς δαπάνης, τό κόστος καί ὁ τρόπος καλύψεως τῆς δαπάνης πού θά προκύψη ἀπό τήν χρησιμοποίησιν ἀνθρωπίνων πόρων – μελῶν τοῦ ΔΣ καί λοιπῶν λειτουργικῶν ἐξόδων», τά ὁποῖα καί δέν ἀναγράφονται εἰς τάς προσβαλλομένας ἀποφάσεις (ὁρᾶτε σχετ. 5, σελίδες 39).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ2 Αυγούστου 2018 - 12:13 μ.μ.

    Ε. Ἐκκρεμοῦν κατά ἁπαξαπάσης τῆς Ἀρχαιολογικῆς Ὑπηρεσίας Ἀθηνῶν καί τῆς Πολεοδομίας τοῦ Δήμου Ἀθηναίων μηνύσεις ἀντιστοίχως διά ἒκδοσιν παρανόμων πιστοποιητικῶν καί ἀνέγερσιν αὐθαιρέτου κτίσματος.
    Εἶναι γνωστόν ὃτι ἡ περιοχή εἶναι ἀρχαιολογική ὡς λεπτομερῶς ἐκτίθεται εἰς τά προσκομιζόμενα μετ’ ἐπικλήσεως δικόγραφά μας (ὁρᾶτε σχετ. 5α, 6 καί 6α, σελίδες 14 καί 4).
    ΣΤ. Ληφθείτω ὑπ’ ὂψιν Ὑμῶν ὃτι:
    Τό ἀρχικόν κόκκινο περίγραμμα εἶχεν ἐμβαδόν 1.130 μτ μ’ ἀρχικόν προϋπολογισμόν 946.000€. Διά δέ τῆς διατάξεως τοῦ Ἂρθρου 34 τοῦ Ν. 4327/2015 ἐμειώθη τό τμῆμα τῆς ἐπιφανείας ἀπό 1.130 μτ εἰς 850 μ.τ μέ προϋπολογισμόν 868.936€.
    Κατά δέ τήν δήλωσιν τῆς ἀντιδικίας ἐνώπιον τοῦ ΣτΕκατά τήν συζήτησιν τῶν ἐκκρεμουςῶν αἰτήσεων τό κτῖσμα ἀνέρχεται εἰς 626,27 μτ, ἢτοι τό κτῖσμα ἐμειώθη κατά 30 – 50% τῆς ἀρχικῆς του ἐπιφανείας, ὂχι ὃμως καί ὁ προϋπολογισμός του ὁ ὁποῖος παρέμεινεν σχεδόν ὁ ἲδιος κατά τά προπεριγραφέντα (ὁρᾶτε σχετ. 7, 7α, 8, 9 καί 10).
    Δι’ ἁπάσας αὐτάς ἀυθαιρεσίας καί παρανομίας ἒχομεν ζητήσει ἐπανειλημμένως τήν διενέργειαν πραγματογνωμοσύνης διά τόν ἒλεγχον τοῦ σχετικοῦ φακέλλου δομήσεως τοῦ ἒργου, σχεδιαγραμμάτων, πονημάτων κλπ.
    Ὃθεν κατόπιν τῶν ἀνωτέρω:
    Δέον νά ἐνεργήσετε τά δέοντα σχετικῶς μέ τόν ἒλεγχον τῶν ἀνωτέρω καί συμφώνως πρός τ’ ἂρθρα 2 καί 3 τοῦ Ν. 3060/2002, τοῦ ἂρθρου 15 τοῦ Ν. 2145/1993 ὡς ἐτροποποιήθηκεν ἀπό τό Ἂρθρον 8 τοῦ Ν. 2741/1999.
    Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μας ἁρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως τήν παροῦσαν ὁμοῦ μέ τά προαναφερόμενα σχετικά ἒγγραφα, πρός ἣν αὓτη ἀπευθύνεται πρός γνῶσιν της καί διά τάς νομίμους συνεπείας, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
    Ἀθῆναι, 30/7/2018
    Ἡ Δικηγόρος
    Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Παντελίδου τοῦ Κίμωνος, δικηγόρου Ἀθηνῶν, ὁδός Μαυρομιχάλη ἀρ. 182.


    http://arxaiaithomi.gr/2018/07/30/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD%CF%89-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CE%B1%CF%8C-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81/

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

    indobserver

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/07/blog-post_7536.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή