«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ

ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΠΟΤΕ!

Η ΨΥΧΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΦΕΝΤΗ.

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΑΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ¨ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ¨, ΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ¨ΓΟΝΑΤΙΣΕΤΕ¨! ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΚΑΘΕΤΗ ΤΗΝ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ¨ΚΑΘΕΤΟΙ¨ ΣΕ ΟΛΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΘΗΚΑΝ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ!

ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ….! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ, ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ, ΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ: «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ».


Υπογράφει :
Σπορά Έκτο Γένος Διός



4 σχόλια:

  1. Aναρωτιέμαι από τήν αρχή πού διαβάζω τό ιστολόγιό σου, γιατί γράφεις στήν λέξη Ελ-ευ-θερία, τό ευ μέ φ. "Ελεφθερία" ήταν γραμμένο στό σκάφος τού Ρόζγουελ. Όμως νομίζω πώς έτσι χάνεται η ετυμολογία τής λέξης πού είναι ελ-ευ. Άν θέλεις μάς εξηγείς τό σκεπτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ –ΕΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟ –ΕΦ, ΔΙΟΤΙ ¨Φ¨ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΥΩ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ ,ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΔΗΛΑΔΗ –ΕΥ. ΣΕ ΑΓΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ , ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ –ΕΦ ΠΑΡΑ ΤΟ -ΕΥ. ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Η ΔΩΡΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ – ΕΦ, ΕΝΩ Η ΙΩΝΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ ΤΟ –ΕΥ.

      Διαγραφή
    2. ΑΝΑΞ ΑΥΤΟΝ, ευχαριστώ γιά τήν διευκρίνιση, έχεις δίκαιο όπως τό θέτεις... Αλλά τότε αλλάζει εντελώς καί η ερμηνεία τής λέξης. Τό περίεργο είναι ότι ελληνικές λέξεις πού νά αρχίζουν μέ ελ-ευ-, είναι μόνον δύο: έλ-ευ-σις καί ελ-ευ-θερία, οι οποίες μάς οδηγούν καί σέ κάποιον πολύ συγκεκριμένο συνειρμό...έλευσις>Ελευσίς>ελευθερία. Τί λές κι εσύ;
      ΥΓ. Η Ελευσίς δέ ταιριάζει καί μέ τά γραφόμενα στό άρθρο τού κ.Καρδαμίτση γιά τόν ναό τού Επικούρειου Απόλλωνα.

      Διαγραφή
  2. Για να πώ την αλήθεια, δεν τα πάω και τόσο καλά στην ετυμολογία και στην απώτερη Ελληνική γραμματεία. Ετυχε να αναγνωρίσω ή μπορεί να φαντάσθηκα ότι κατάλαβα τον ανώνυμο που έθεσε ζήτημα και ξέρω τις ενασχολήσεις του. Οι ειδικοί έχουν τον λόγο.
    Αστερίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή