«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Σάββατο, 14 Μαρτίου 2015

ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΥΡΑΝΙΑ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ 1ο Μέρος.

Πρώτος είναι ο Θεός, μετά είναι το Σύμπαν, 
μετά είναι ο Άνθρωπος.

Τι είναι Θεός; Αγαθό που δεν μπορεί να αλλάξει. 
Τι είναι ο Άνθρωπος; Κακό που μπορεί να αλλάξει.


Όλα τα όντα κινούνται, ακίνητο είναι μόνο ότι δεν κινείται.


Το Σύμπαν υπάρχει για χάρη του Ανθρώπου, 
ο Άνθρωπος χάρη στον Θεό. 


Κάθε Όν είναι διττό, κανένα από τα Όντα δεν στέκεται. 


Ο Νους βρίσκεται στον Θεό, η λογική σκέψη στον Άνθρωπο. Ο Νους δεν παθαίνει τίποτα. 


Το καλό είναι εκούσιο, το κακό ακούσιο.  


Τίποτα δεν είναι άγνωστο στον ουρανό, τίποτε δε είναι γνωστό στην Γη. 


Η γένεση του Ανθρώπου είναι αρχή της φθοράς, 
η φθορά του Ανθρώπου είναι η αρχή της γένεσης. 


Από τα Όντα άλλα βρίσκονται στα σώματα, άλλα στις Ιδέες και άλλα στις Ενέργειες. 
Το σώμα βρίσκεται στις Ιδέες, η Ιδέα και η ενέργεια στο σώμα. 


Το θνητό δεν πηγαίνει σε αθάνατο σώμα, το αθάνατο πηγαίνει δίπλα σε θνητό.




Οι ενέργειες δεν οδηγούνται προς τα πάνω άλλα προς τα κάτω. 
Όσα είναι στην γη, δεν ωφελούν αυτά που είναι στον ουρανό. 
Όσα είναι στον ουρανό ωφελούν αυτά που είναι στην γη. 


Ο Θεός πήρε πνεύμα αρκετό από τον ίδιο το ανάμειξε με νοητή φωτιά και τα ανακάτωσε με κάποιες άλλες άγνωστες ύλες, και με κάποιες μυστικές επιφωνήσεις έφτιαξε κράμα λεπτοφυές  που το ονόμασε «Εμψύχωση». 
Από αυτή την κρούστα δημιούργησε άπειρες ψυχές. Έφταιξε ιεραρχία από όντα  που διέφεραν μεταξύ τους και ο συνολικός αριθμός ήταν 60 βαθμίδες
Σε όλες νομοθέτησε να είναι αθάνατες αφού ήταν από την ιδία Ουσία. Όρισε για αυτές τμήματα και αποθήκες του ουρανού για να στροβιλίζουν στον ουρανό και να δίνουν χαρά στον Πατέρα. 
Έτσι λοιπόν στάθηκε στην πανέμορφη βάση του αιθέρα και είπε: 
¨Ω ψυχές, ωραία παιδιά του πνεύματος που σας γέννησα με τα χέρια μου, σας θεοποιώ μες την δίκη μου τάξη, ακούστε καλά τα λόγια μου σαν να είναι νόμοι και μην αγγίζετε κανένα άλλο τόπο εκτός από εκείνον που όρισε η απόφαση μου. Αν δείξετε σταθερότητα οι θρόνοι σας θα παραμείνουν στον ουρανό, αν όχι δεσμά σας περιμένουν για τιμωρία¨. 


Ο τόπος από την κορυφή του ουρανού ως την σελήνη είναι προορισμένος για τους θεούς, τα άστρα και την άλλη πρόνοια. 
Ο τόπος από την σελήνη έως την Γη είναι η ασώματη κατοικία των ψύχων.



Το ενδιάμεσο ανάμεσα στον ουρανό και την γη είναι χωρισμένο με αρμονία. Οι περιοχές αυτές ονομάζονται «ζώνες» ή «στερεώματα». 
Σ΄αυτές βρίσκονται οι ψυχές που έχουν φύγει από τα σώματα και όσες ακόμη δεν έχουν ενσωματωθεί. Κάθε μια από τις ψυχές αυτές έχει την περιοχή της κατά την αξία της.

Όταν οι ψυχές απαλλαγούν από τα σώματα, η Θεϊκή Πρόνοια, ανάλογα με το μέτρο των σφαλμάτων, στέλνονται και στους αντίστοιχους τόπους. 
Οι αγαθές ψυχές πάνε ψηλά ενώ οι ψυχές με σφάλματα, αντίθετα της φύσης τους εξορίζονται χαμηλά.  



Οι Δορυφόροι της Καθολικής Πρόνοιας είναι δύο, ο ψυχοταμίας που διοικεί της ψυχές που ακόμα δεν έχουν μπει στα σώματα, και ο ψυχοπομπός που είναι αποστολέας και ηγεμόνας και ηγεμόνας των ψυχών που έχουν εγκλειστεί σε σώματα.

Η Πρόνοια είναι πλάστρια και κατασκευάστρια των σωμάτων. Παραστέκονται σε αυτήν δυο ενέργειες η Μνήμη και η Εμπειρία
Το μείγμα των σωμάτων γίνεται ανάλογο προς κάθε μια ψυχή που κατεβαίνει  για να ενσωματωθεί, οξέα τα σώματα για τις οξείες ψυχές, βραδέα για τις βραδείς, δραστήρια για τις δραστήριες, νωθρά για τις νωθρές, δυνατά για τις δυνατές, δόλια για τις δόλιες και γενικά όπως είναι φυσικό στην κάθε μία.

ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

                                            ΔΙΟΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

                                            Συνεχίζεται... 

5 σχόλια:

  1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙΣ. ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιαυτο ονομαστηκε τρις μεγιστος. ουτε μια ουτε δυο αλλα τρεις. καλα εκανες και μας τον θυμησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ¨ ΑΠΑΝΤΑ. 4 ΤΟΜΟΙ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ "ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ".
      ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ ΜΕ ΔΙΑΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ. ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή