«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΙ ΕΣΤΙ ¨ΑΝΑΞ¨.

Ο ΑΝΑΞ, ΟΥ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟΝ ΕΣΤΙ ΤΟ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ, ΟΥΤΕ ΛΕΓΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΡΥΠΤΕΙ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ”:
ΛΕΕΙ Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ.
Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΟΥΤΕ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΡΥΒΕΙ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.



Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣΑΠΟΛΛΩΝ, ΕΚΑΤΟΣ, ΦΟΙΒΟΣ, ΠΑΙΑΝ Κ.Λ.Π.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ “ ΑΛΦΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ Ή ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ”. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΛΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΔΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΩΝΥΜΟ ΥΜΝΟ ΕΙΣ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΗΛΛΑΞΕ ΣΕ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ [ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΥΜΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ 397-545].

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΘΗΛΥ ΠΥΘΩΝΑ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΟΝ ΑΔΜΗΤΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΓΕΝΝΟΥΣΑΝ ΔΙΔΥΜΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΠΕ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΥΣ.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΙ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΗΪΝΑ ΑΤΟΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΡ = ΑΝΩ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟΣ = ΑΡΚΤΟΣ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΤΟΣ.

Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΖΕΥΧΘΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΕΙ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΑΩ ΓΑΜΗΛΙΟ ΔΩΡΟ – ΓΑΜΟΣ ΗΛΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΑΜΗΛΙΟ ΔΩΡΟ. ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΔΙΕΥΡΥΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΓΑΜΗΛΙΑ ΣΥΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ - ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΙΑΔΕΣ, ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΑ Ή ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΤΟ. ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΗΤΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΪΔΗΣ Ή ΠΑΙΣ Ή ΠΑΪΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΗ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΠΑΙΣ = ΠΑΪΣ = ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΔΗ ΔΗΛΑΔΗ. ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΪΔΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑ. Ο ΘΗΣΕΑΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΙΘΟΥ ΠΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΕΙΡΑΣ, Ο ΟΡΦΕΑΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΤΗΝ ΕΥΡΕΙΑ ΔΙΚΗ, Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΗΓΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ. 

ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΑΔΕΛΦΩΣΕΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΤΟΝ ΟΡΑΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΗΛΟ Ή ΕΚΔΗΛΩΣΗ, Ο ΟΡΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ. ΒΕΒΑΙΩΣ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ Ο ΤΡΙΠΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟΝ, ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝ
ΤΟ ΩΡΑΙΟΝ, ΤΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΝ.

ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ, ΤΟ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ “Α” ΚΑΙ ΤΗ ΛΗΘΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΛΗΘΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΞΩΧΡΟΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΡΑΣΕΩΣ: ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΟ, ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΧΡΟΝΙΚΟ.

ΤΟ ΑΓΑΘΟΝ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΑΝ ΘΕΙΟΝ, ΠΟΛΥ ΘΕΙΟ.

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΙΓΓΑ, Η ΣΦΙΓΞ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΑ, ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑΣ. ΠΟΤΕ Ο ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΛΥΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ. ΤΟ “ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΕΤΕΛΕΞΑΣ...” ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ. Η ΣΦΙΓΓΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ.

“ΤΟ ΤΕΤΡΑ-ΠΟΥΝ, ΔΙΠΟΥΝ, ΤΡΙ-ΠΟΥΝ, ΟΥ ΜΙΑ ΦΩΝΗ”, ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΤΥΪΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ, Ο ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ: “ ΝΑΙ ΜΑ ΤΟΝ ΑΜΕΤΕΡΑ ΨΥΧΑ ΠΑΡΑΔΟΝΤΑ ΤΕΤΡΑΚΤΥΝ ΠΑΓΑΝ ΑΕΝΑΟΥ ΦΥΣΕΩΣ”.



Η ΤΕΤΡΑΚΤΥΪΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1+2+3+4 ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ 10. Η ΛΕΞΗ ΔΕΚΑ = ΕΚΑ = ΕΚΑΣ = ΜΑΚΡΥΑ ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ = ΤΟ ΜΑΚΡΥΝΟ, ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΟΣ = ΕΚΑΤΟΣ ΛΕΓΟΤΑΝ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΑΚΡΥΝΟΣ

ΕΑΝ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΤΥΪΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΧΗΜΑ: 
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 4 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΧΗΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΤΥΪΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ “ΗΘΙΚ” ΔΗΛΑΔΗ ΗΘΙΚΗ ΒΑΣΗ. ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟ “Α” ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΛΥΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΟΣ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΕΤΡΑΒΑΘΜΙΑ ΜΥΗΤΙΚΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ:

1. ΠΡΩΤΗ ΜΥΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΟΜΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ Ή ΟΜΑΔΕΣ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ Ή ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΓΑΠΗ. ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΜΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.

2. ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΑΓΜΕΝΟΥ, ΤΩΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΔΙΑ ΠΝΙΓΜΟΥ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΑ ΥΔΑΤΑ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΙ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ, ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΗΝ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ. ΕΤΣΙ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΑ ΥΔΑΤΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΗΣΕ ΕΠΙ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΥΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΑ ΥΔΑΤΑ. ΕΠΑΨΕ ΠΙΑ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΑ ΠΝΙΓΜΟΥ. ΕΝΩ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΘΗΚΕ ΜΕΣΑ Σ΄ΑΥΤΑ.

3. Η ΤΡΙΤΗ ΜΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΡΙΑΚΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ “ ΤΡΙΠΛΑΙΣ ΑΜΑΞΙΤΟΙΣ” ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΛΑΪΟ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΤΡΙΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ. ΑΠΟΚΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΟΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΤΟΤΕ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: “ΕΔΩ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ”. ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ Η ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ Ή ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΚΑΚΟ. ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ.

“ ΕΝ ΔΕ ΑΠΟΛΛΩΝ”: ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΟΣ, ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟΣ. ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΥΗΣΗ.

4. Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΥΗΣΗ, ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ. ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ Ο ΑΙΤΙΑΤΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΙΜΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟ DNA KAI RNA ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΕΚΡΗΞΗ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟΝ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ. Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ή ΚΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΤΟ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

ΕΤΣΙ Η ΣΦΙΓΓΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΣ 4 ΜΥΗΣΕΙΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΣΕ ΟΡΙΑΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΕΤΡΑΒΑΘΜΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΥΗΤΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ. ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΣΦΙΓΓΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΙΔΙΠΟΔΑ ΩΣ ΜΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΠΛΗΤΤΕΙ ΟΡΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΘΗΒΑΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΕΧΘΗΚΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΤΡΟΠΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΖΕΥΞΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΙΟΚΑΣΤΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΥΛΗ». 



Τί σημαίνει ο τίτλος των Μυκηναίων ηγεμόνων (F)ΆΝΑΞ?
 Αρσεν.ΑΝΑΞ  Θηλ.ΆΝΑΣΣΑ
H ετυμολογία είναι σκοτεινή, όσο σκοτεινή είναι το πρόσωπο πίσω από τις χρυσές προσωπίδες των λακκοειδών ταφών. Όμως καμμιά φορά εισέρχεται ολίγον φως μέσα από τις οπές των προσωπίδων.
Ο άναξ είναι ο ανώτατος βασιλεύς, ο κείμενος υπεράνω όλων. Εις το πρόσωπόν του συγκεντρώνονται όλες οι εξουσίες, πολιτικές, θρησκευτικές, στρατιωτικές και δικαστικές.
Ως άναξ αποκαλείται και ο θεός των θεων τε ανδρών τε ο Ζεύς.
Πιθανόν ο ανώτατος άρχοντας των Μυκηναίων να είναι ο επί γης εκπρόσωπος του ανωτάτου θεού Διός. Εις τον Όμηρον όλοι οι βασιλείς κατάγονται εκ του Διός. Διό δέ αποκαλούνται παρ' Ομήρωι "δίοι". Επομένως, ο τίτλος άναξ έχει θεικές συνδηλώσεις με έντονα λατρευτικόν περιεχόμενον. Αναφέρεται προφανώς εις μίαν ουράνιαν θεότητα ήτοι εις μίαν ηλιακήν θεότητα. Αμφότερα συνδέονται με τον Δία. 



Κόσμον τόνδε, τὸν αὐτὸν ἁπάντων, οὔτε τις θεῶν οὔτε ἀνθρώπων ἐποίησεν, ἀλλ᾽ ἦν ἀεὶ καὶ ἔστιν καὶ ἔσται πῦρ ἀείζωον ἁπτόμενον μέτρα καὶ ἀποσβεννύμενον μέτρα.

«Άναξ Απόλλων, προστάτη σε κάθε φύσι  Και ηγεμόνα που κατευθύνεις όλα τα άλλα μεταξύ τους σε ένα. Και μάλιστα αυτό το παν και πολυμερές, που είναι πολύχορδο  Πολυθόρυβο, το φέρνεις σε αρμονία· Εσύ, βέβαια, δίνεις την ομόνοια και την φρόνησι στις ψυχές. Και την δικαιοσύνη, τα οποία είναι τα κάλλιστα από τα δικά σου (πράγματα) Και (δίνεις) υγεία στα σώματα και κάλλος βέβαια σε αυτά· Εσύ να μας δίδης πάντοτε την επιθυμία για τα καλά.



 Άναξ στις ψυχές μας, σε ώ παιάν».
ΠΗΓΗ: (Facebook) Μαινάδα Ολύμπιου Πανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου